website statistics

ماساژ گردن با ماساژور پرتابل دستي

اين واقعيت كه بسیاری از كارهاي روزمره كه انجام مي دهيم مانند نگاه كردن به موبايل یا خوابیدن و حتي راه رفتن با قوز و موارد ديگر كه بعضي وقتها ناديده مي گيريم به گردن فشار بالايي وارد مي كند و باعث درد و ناراحتي و مختل شدن زندگي مي شود. علم ماساژ براي اين امر چاره اي انديشيده و ماساژ گردن با ماساژور پرتابل دستي را براي گردش جریان خون و كاهش درد ماهیچه و عضلات گردن و شانه ها را معرفي كرده است.

ماساژور شیاتسو يكي از انواع ماساژ گردن با ماساژور پرتابل دستي كه دارای هشت توپ غلتکی برای تسکین درد عضلات مي باشد. امروزه ماساژورهای گردن دستي زیادی در بازار وجود دارد كه قابليت حمل دارند به اين معني كه هيچ وقت فرصت ماساژ را از دست نخواهيد داد.

اگر گردن درد امانتان را بريده يا برحسب شرايط زندگي و كار خود مجبوريد روزانه فشار زيادي را به گردن خود تحميل كنيد.در اين پست بعد ميست با معجزه ماساژ گردن با ماساژور پرتابل دستي بيشتر آشنا شويد.

آیا ماساژ گردن با ماساژور پرتابل دستي به درد بخور و با فايده هستند؟

ماساژورهای گردن مانند انواع ماساژهاي ديگر خطراتی به همراه داهش باشد به ويژه اگر گردنتان آسیب دیده باشد، در موارد نادر ممكنه دچار سكته مغزي شويد بنابراین در اين مواقع بهتر ابتدا با پزشك مشورت كنيد و سپس طريقه درست استفاده از ماساژ دستي را ياد بگيريد.

هیچ محدودیت مشخصی برای دفعات استفاده از ماساژ گردن با ماساژور پرتابل دستي وجود ندارد، با اين حال، توصیه می شود فقط چند بار در هفته از ماساژور گردن استفاده کنید.

طبق تحقيقات بر روي ماساژورهاي پرتابل دستي  كه بر روی 228 بیمار مبتلا به گردن درد مزمن صورت گرفت، یک ماساژ 60 دقیقه‌ای دو تا سه بار در هفته علائم درد را به طور موثري كاهش تسكين داده است. استفاده از ماساژ گردن با ماساژور پرتابل دستي فواید زیادی دارد دارد كه يكي از آنها صرفه جویی در هزینه های جلسات ماساژ درماني است و دوم اينكه تسکین درد گردن با بهبود گردش خون در اين ناحيه است.

در خرید ماساژ گردن با ماساژور پرتابل دستي باید به چه نکاتی توجه کرد؟

  • قابليت حمل

هیچ چیز بهتر از خرید ماساژوری که بتوانید در همه جا حمل و استفاده کنید تا فرصت طلايي تسكين دردهاي خود با ماساژ را از دست ندهيد،وجود ندارد.

  • گرمایش و سرمایش درمانی

برای درمان مشکلاتی مانند گردن درد، معمولا گرما بهترین راه برای درمان گردن درد است بنابراین هنگام خرید ماساژور از قابليت گرمایش و سرمایشي بودن آن مطمئن شوید.

  • سهولت استفاده

یکی از فاکتورهای مهم در خرید ماساژور گردن، سهولت استفاده از آن است مثلا اگر از سردرد رنج مي بريد باید از ماساژورهای ضربه ای اجتناب کنید،یا  اگر از آرتروز رنج می برید ماساژورهای شیاتسو بهترين گزينه درماني هستند. البته در سهولت استفاده بايد اين نكته را نيز در نظر بگيريد كه اگر نواحی گردن و شانه حساس تری داريد نباید فشار بيشتر به آن وارد كنيد.

  • تطبیق پذیری

بسیاری از ماساژورهای گردن نه تنها برای گردن بلکه برای کل بدن مناسب هستند اما برخی از آنها فقط برای ماساژ گردن و شانه طراحی شده اند بنابراین انتخاب بین این دو مورد مهم است

ماساژور SL-D180c 

انواع ماساژ گردن با ماساژور پرتابل

  • ماساژور گردن Zyllion (زیلیون)

ماساژور Zyllion وسیله ای عالی برای تسکین سریع درد هاي گردن است.قابليت خودكار خاموش و روشن شدن آن و راحتي استفاده از آن به مانند بالشت آن را در زمره بهترين ماساژ گردن با ماساژور پرتابل قرارداده است. جنس ماساژ زیلیون از چرم گیاهی و توری قابل تنفس ساخته شده است كه عمليات ماساژ را بر روی قسمت های مختلف بدن از جمله گردن، پشت، ساق پا، ران ها و حتی بازوها راحت كرده است.

بهترين ويژگي اين ماساژ وجود دکمه خاموشی خودکار 20 دقیقه ای برای زمان هایی که فراموش کردید ماساژور را از گردن بردارید یا ماساژور بیش از حد داغ شده باشد.

  • ماساژور Resteck  (ریستک)

Resteck یکی از بهترین ماساژورهای گردن و کل بدن است كه قابليت حمل و دكمه خاموشي خودكار 20 دقيقه اي استفاده از آن را به صورت دستي را آسان تر كرده است.

علاوه بر اين،ماساژور گردن  ریستک دارای توانایی کنترل مستقیم ماساژور و شدت دقیق آن بر روي عضلات است. می‌توان آن را در امتداد گردن، شانه یا پشت قرار داد و ماساژ آرامش بخشي را تجربه كرد.

 

  • ماساژور پشت، شانه و گردن InvoSpa Shiatsu

ماساژور InvoSpa مجهز به هشت توپ غلتکی ، سه سطح مجزای سرعت و قدرت و عملکرد گرمای مادون قرمز است که عضلات دردناک به ويژه در ناحيه گردن را تسکین می دهد. همچنین دارای داراي قابليت حمل است كه اگر در سفرهای جاده ای گردن درد گرفتید، با فشردن يك دكمه فرصت ماساژ و انرژي دوباره را از دست ندهيد.

  • ماساژور گردن و شانه Comfier

ماساژور گردن و شانه کامفورت تجربه احساس بهتر بعد از يك حلسه ماساژ را در شما زنده مي كند. درسته كه اين ماساژ گران‌تر از سایر گزینه‌های موجود در بازار است اما به دلیل وجود گزینه‌های تنظیم ماساژور زياد از قبيل سه سطح شدت، گرما، لرزش، ماساژ نقطه‌ای و فشرده‌سازی نبايد اين ماساژور را از دست دهيد.ماهیت طراحی این ماساژور، نسبتا بزرگ است و قابليت حمل آن سخت است.

  • ماساژور گردن LuxFit

ماساژ گردن LuxFit Trigger Point یک ماساژور دستی است که به طور هدفمند درد گردن را تسکین می دهد. اين ماساژور داراي دو دستگیره برای اعمال فشار مستقیم به پشت گردن یا سایر نقاط فشار (براساس طب چيني) برای بهبود سردردهای تنشی و میگرن است. دسته های ارگونومیک آن به شما این امکان را می دهد که تمام جنبه های ماساژ مانند سرعت، جهت و شدت را کنترل کنید.

  • توپ غلتکی ماساژ گردن

چه کسی می دانست که این توپ غلتکی ماساژ به راحتی نياز شما به ماساژ گردن را برطرف مي كند.این محصول فاقد لاتکس و ضد حساسیت است بنابراین پوست شما را تحریک نمی کند وو ماساژی موثر و آرام بخش را برای شما به ارمغان می آورند.

سوالات متداول

چه مدت مي توان از ماساژ گردن با ماساژور پرتابل دستي استفاده کرد؟

در حالی که هیچ دستورالعمل و قانون خاصي برای مدت استفاده از ماساژور وجود ندار.با اين حال، مدت طولانی استفاده از ماساژ دستي به خصوص در یک نقطه از بدن فشار بیش از حد به عصب فاشیال یا پوستی وارد می كند كه بسيار خطرناك است.

بنابراین توصیه می شود بیش از یک دقیقه در یک نقطه از بدن از ماساژور استفاده نکنید همچنین باید از ماساژ در نواحی دارای رگ های خونی بزرگ و جلوی گردن خودداری کنید.در مجموع، نباید بیش از 20 دقیقه از ماساژ گردن با ماساژور پرتابل دستي استفاده کنید به همین دلیل است که بسیاری از ماساژورهای گردن دارای عملکرد خاموش خودکار هستند.

آيا ماساژ گردن با ماساژور پرتابل دستي در دوران بارداري ايمن است؟

ماساژ گردن در دوران بارداری نيز ايرادي ندارد.اما در سه ماهه اول بارداري اصلا توصيه نمي شود زيرا باعث سرگیجه یا بدتر شدن حالت تهوع صبحگاهی می شود.با این حال، همیشه باید قبل از اقددام به ماساژ با پزشک مشورت كنيد.

چطور بايد يك ماساژور خوب انتخاب كنم؟

وقتی صحبت از ماساژورهای گردن می شود، قیمت نشانه کیفیت، اثربخشی یا قدرت ماساژ نيست بلكه بايد با بررسي گزينه هاي ماساژ گردن كه برحي از آنها را در بالا ذكر كرديم.گزينه مناسب را خريداري كنيد.

نتيجه گيري

فواید ماساژور گردن بسیار زیاد است بهترين ماساژ گردن با ماساژور پرتابل دستي بايد داراي ويژگي تسكين  درد، گردش خون، شل شدن عضلات و سهولت استفاده را داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *