website statistics

روکش صندلی ماساژور

در دنياي فناوري و تكنولوژي امروزي،افراد بسياري به واسطه کارشان مجبور به نشستن های طولانی مدت هستند كه همين امر منجر به کمردردهاي مزمن و بسياري از بيماري هاي ديگر در آنها مي شود ، علم براي پايان دادن به اين معضلات تدبير جديدي انديشيده و محصول جديدي به نام روکش صندلی ماساژور را برای کاهش کمردرد و استرس ناشی از نشستن های طولانی مدت را معرفي كرده است.روکش صندلی ماساژور جایگزین خوب و ارزانی به جاي صرف هزينه هاي صندلی هاي ماساژور است. و به دليل قابل حمل و همه کاره بودن، می توان مي توانيد به راحتي  در ویلچر، اتومبیل، دفاتر و منازل نصب كنيد.

روکش صندلی ماساژور ، ماساژ آرامش بخشی را در هر زمان و مکانی فراهم می کند. با این روکش ها دیگر نیازی به رفتن به آبگرم و يا جلسات ماساژ درمانی نداريد.براي آشنايي بيشتر با اين حصول پر كاربرد مطلب زير را مطالعه كنيد.

 

مزایای روکش صندلی ماساژور

  • از بين بردن استرس

روکش صندلی ماساژور با عملکرد گرما به شل شدن عضلات سفت کمک می کند. گرمای تولید شده توسط روكش به بافت های بدن نفوذ کرده و باعث ترشح هورمون هایی می شود که به آرامش بدن و شادابي آن کمک می کند.

  • تكسين دهنده دردها

روکش صندلی ماساژور علوه بر اينكه درد و ناراحتی را کاهش مي دهد،با تقويت ماهیچه های در درمان بسیاری از بیماری ها مانند آرتریت و فیبرومیالژیا موثر است.

  • بهبود گردش خون و وضعيت بدن

روکش صندلی ماساژور  دقيقا مانند ماساژ درمانی گردش خون بدن را بهبود و عملکرد آن را بهتر می کند .همچنين ماهیچه های سفت را شل می کند و بدن را بعد از يك روز كاري سخت در وضعیت بهتر و طبیعی تری قرار مي دهد.

  • بهبود سردرد میگرنی

ماساژ به عنوان یک روش پیشگیرانه براي بهبود سردردهاي تنشی و ميگرني كه شایع ترین نوع سردرد در جهان است كه اغلب باعث درد گردن و شانه می شود.

  • مقرون به صرفه

با وجود روکش صندلی ماساژور ديگر نيازي به صرف هزينه هاي گزاف براي خريد صندلي ماساژ و رفتن به جاسات ماساژ درماني نخواهيد بود.

  • تسکین کمردرد و سیاتیک

روکش صندلی به تراز کردن ستون فقرات کمک می کند و فشار وارد شده به ستون فقرات هنگام نشستن را کاهش می د هد.درنتيجه،  نه تنها درد سیاتیک بلکه سایر مشکلات کمر را نیز تسکین می دهد

  • درد گردن و شانه

بسیاری از روکش های صندلی ماساژور انواع عملکردها و کنترل‌های ناحیه‌ای از جمله گردن و شانه را ارائه می دهند. با ماساژ گردن و شانه، سفتی و درد آن ناحیه کاهش می یابد به خصوص زمانی که طولانی مدت می نشینید

  • تسکین عضلات بعد از ورزش هاي سنگين

ماساژ باعث تسکین عضلات بعد از ورزش های سنگین یا فعالیت زیاد در روز می شود.براي افرادي كه وقت ندارند به جلسات ماساژ درماني مراجعه كنند، روکش های صندلی ماساژور به کاهش درد در آنها کمک می کند و احساس خوبي پس از ورزش هاي سنگین مي دهد.

  • كمك به آرتریت

روکش های صندلی ماساژور درد بدن را کاهش می دهند و اين يك موهبت بزرگ براي افراد مبتلا به آرتریت و تسکین عضلات آسیب دیده است.

  • افزایش شادی

روكش صندلي ماساژ می تواند به ترشح اندورفین و سایر هورمون هایی که برای کاهش استرس و آرامش ذهن هستند کمک کنند. همچنين به دلیل ترشح هورمون، به شما کمک می کند تا سلامت و آرامش خوبی داشته باشید و علاوه بر بدن، ذهن را نيز آرام مي كند. اين جادوي ماساژ است كه روکش های صندلی ماساژور را براي افرادي كه ساعات طولانی کار یا زیاد رانندگی می کنند ضروري كرده است.

نكاتي كه بايد در انتخاب بهترین روکش صندلی ماساژور در نظر گرفت؟

  • شکل و اندازه

در نظر گرفتن متناسب بودن شكل و اندازه روکش صندلی ماساژور بسيار مهم است. همچنین سبک، تاشو یا جمع شونده و گزينه هاي قابل حمل بودن براي خريد روكش بايد در نظر گرفته شود.

  • تنظیمات لرزش و گرما

اکثر روکش های صندلی ماساژور مجهز به تنظیمات حرارتی و لرزشی هستند که باعث تسکین درد می شوند .بايد به دنبال روكشي باشید که سطوح مختلف گرما و شدت های مختلف ارتعاش را ارائه دهد. همچنین دارای دکمه های خاموش کردن گرما یا تنظیم لرزش بسته به سبک ماساژ باشد. همچنين،برخی از روکش های صندلی ماساژور طیف وسیعی از ویژگی ها شامل لرزش، گرما، ورز دادن عمیق و ماساژ نقطه ای را فراهم می کنند. برخی دارای تنظیمات محدود هستند. روکشی را انتخاب کنید که بتوانيد ماساژ را مطابق با نیاز خود سفارشی کنید.

  • تایمر و خاموش شدن خودکار

اکثر متخصصان بهداشت توصیه می کنند بیش از 30 دقیقه از روکش صندلی ماساژور استفاده نکنید. به همین دلیل بايد بر روي روکشی سرمایه گذاری کنید که دارای تایمر یا عملکرد خاموش کننده خودکار باشد.

  • آداپتور

همه روکش های صندلی ماساژور برای صندلی ماشین ساخته نشده اند بنابراین اگر برای استفاده در ماشین می خواهید باید مدل آداپتور را انتخاب كنيد.

  • گرمایشی

اگرچه بیشتر روکش های صندلی ماساژور دارای مکانیزم گرمایشی هستند، اما نحوه قرارگیری و سبک آنها متفاوت است. برخی گرما را فقط در نزدیکی گردن یا قسمت بالای پشت ارائه می دهند. بنابراین بهتر است روکشی را انتخاب کنید که دارای عملکرد گرمای كل بدن باشد تا بهترين نتيجه را بگيريد.

  • مواد

روکش با پارچه نرم و بادوام انتخاب کنید. پلی استر بهترین گزینه است زیرا زیبایی و استحکام زیادی دارد

  • هدف از خريد

قبل از انتخاب، هدف خود از تهیه روکش صندلی ماساژور را تعیین کنید. در حالت ایده آل، دو نوع روکش صندلی ماساژور وجود دارد: یکی برای تسکین درد و دیگری برای آرامش. اگر به دنبال یک ماساژور تسکین درد هستید، ویژگی هایی مانند گره های شیاتسو را با سطوح مختلف گرما، لرزش و شدت انتخاب کنید. اگر دنبال روکش صندلی برای آرامش هستید، به دنبال تنظیمات سرعت چندگانه و پارچه نرم باشید.

  • قابلیت حمل

اگر قصد دارید از روکش صندلی ماساژور در خانه، محل کار و ماشین استفاده کنید، گزینه قابل حمل را انتخاب کنید شکل روکش صندلی ماساژور باید به گونه ای باشد که برای اکثر صندلی ها مناسب باشد.  برخی از ماساژورهای تاشو فقط برای مسافرت در نظر گرفته شده اند.

نکات مفید برای استفاده از روکش صندلی ماساژور

  • روکش صندلی را همیشه تمیز نگه دارید قبل و بعد از استفاده با یک پارچه خشک پاک کنید.
  • بیش از 20-30 دقیقه از روکش صندلی ماساژور استفاده نکنید.
  • از آنجایی که روکش صندلی ماساژ ممکن است داغ شود یک پارچه نخی یا پتو روی آن قرار دهید تا از تماس مستقیم با پوست جلوگیری شود.
  • اگر شرایط پزشکی دارید که باعث درد مزمن در شما می شود، قبل از استفاده با پزشک خود مشورت کنید.
  • همیشه روکش صندلی را دور از دسترس کودکان قرار دهید.

 

سوالات متداول

ویژگی روکش صندلی ماساژور چیست؟

روکش صندلی مجهز به تنظیمات گرما و لرزش یا گره های ماساژ برای تسکین درد و کاهش تنش عضلات است.

آیا می توانید با استفاده از روکش صندلی ماساژور رانندگی کنید؟

به دلایل ایمنی، استفاده از روكش در حين رانندگی توصیه نمی شود .

آیا می توانید در دوران بارداری از روكش صندلي استفاده كرد؟

متخصصان پزشکی بر این باورند که خانم های باردار باید در سه ماهه اول بارداری از روکش های صندلی ماساژور خودداری کنند. با این حال، بهتر قبل از استفاده با پزشك مشورت كنيد.

 

نتیجه

اگر به دنبال راحتی و آسایش در حین کار یا استراحت هستید، روکش های صندلی ماساژور عملكردي بی نظیر براي مبارزه با خستگي شما دارند. این روکش ها به تسکین گردن و کمر درد کمک می کنند و در عین حال فواید سلامت شگفت انگیزی برای بدن دارند به علاوه، راهی عالی برای از بین بردن استرس در حین یا بعد از کار بدون هزینه ماساژ درماني است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *