website statistics

خرید انواع ماساژور پرتابل

همه ما زماني نياز داريم استرس و دردهای عضلانی بدن خود را تسكين دهيم تا بهتر بتوانيم با استرس ناشي از كار و زندگي روزانه مان كنار بياييم.در اين موارد هیچ چیز بهتر از ماساژ درماني نیست. اگرچه صندلی های ماساژور صنعت ماساژ را بسيار پر رونق و محبوب كرده اند اما به دلیل قیمت بالا و گران بیشتر افراد نمی توانند از آنها استفاده کنند. در حالي كه خرید انواع ماساژور پرتابل بهترین گزینه مي باشند تا هيچ كسي از مزاياي ماساژ بي بهره نماند. اگر سري به بازار بزنيد با خرید انواع ماساژور پرتابل رو به رو مي شويد كه بدون مهارت و تجربه در هر مکان و زماني از ماساژ درمانی لذت ببريد.

برندهای مختلفی از ماساژورهای پرتابل با مدل‌، ویژگی‌ها،سبک‌ و عملکردهای مختلف در بازار وجود دارد که مهم ترين ويژگي آنها کاهش درد عضلانی است.اگر نياز به ماساژ پرتابل داريد و قصد داريد براي خرید انواع ماساژور پرتابل اقدام كنيد اين مقاله راهنمايي مفيدي براي شما خواهد بود.

 مواردی که برای خرید انواع ماساژور پرتابل باید بدانید

  • ماساژور گردن و شانه

اگر به دلیل ورزش و مشکلات وضعیت بدني از درد گردن، قسمت بالای کمر و شانه‌های خود رنج می‌برید استفاده از ماساژورهای پرتابل شانه و گردن مي توانيد دردهاي اين نواحي را زماني كه در ماشین، هواپیما یا حین تماشاي تلویزیون كاهش دهيد.

  • ماساژور پا

ماساژور پا به دليل وجود غلتک هایی ،قسمت زیرین و پاشنه پا را ماساژ مي دهيد و باعث رفع خستگی و درد پا می شود .

  • ماساژور پوست سر

ماساژور پرتابل پوست سر يك موهبت بزرگ براي پوست سر است و به دليل وزن سبكي كه دارد حين استفاده بازوهايتان خسته نمي شود. اين ماساژور درسته كه ارزان قيمت است اما عملكرد بسيار موثري بر آرامش بدن دارد.

  • ماساژور چشم و صورت

ماساژور پرتابل چشم و صورت با ترکیبی از نور مادون قرمز ماساژ آرامشبخشي را به چشمان تان می دهد و درمان حرارتی عمیق برای پوست و بافت بدن شما فراهم مي كند. این فرآیند همچنین باعث بازسازی سریع کلاژن هاي پوست به شما این امکان را می‌دهد که پوستی تازه و شاداب و بدون چروك داشته باشيد و از شر هر گونه حلقه‌های تیره، خستگی و پف‌کردگی چشم خلاص شويد.

مزایای خرید انواع ماساژور پرتابل

  • تسكين درد

ماساژورهای پرتابل به تسکین فوری درد در هر زمان و مکانی کمک می کند و باعث تسکین سریع دردهای شانه، گردن، پا و غیره مي شود.

  • قابل حمل بودن

ماساژور پرتابل مشكل حمل را برطرف كرده است. این ماساژورها به ويژه در سفرها بسیار کاربردی است و فضای زيادي را اشغال نمی کند.

  • كاهش استرس و چربی بدن

يكي از بزرگترين دليل خريد انواع ماساژور پرتابل ماساژ قسمت های مختلف بدن براي كاهش استرس است.در شرایط استرس زیاد بدن کورتیزول ترشح می کند که باعث افزایش چربی انباشته شده در بدن در حالي كه استفاده از ماساژورهای پرتابل این چربی را کاهش می دهد.

  • گرما درمانی

اکثر ماساژورهای پرتابل مجهز به گرما درمانی هستند و درد ناشی از فعالیت ها و ورش های مقاومتي را کاهش می دهند.

  • كاهش کمردرد

يكي از مزاياي خريد انواع ماساژور پرتابل بهبود سطح اکسیژن خون در اطراف ناحیه ستون فقرات، است كه سبب بهبود و التيام کمردرد مي شود.

  • خواب سالم

ماساژورهای پرتابل با تسکین عضلات منقبض به خواب بهتر کمک می کند.  معمولاً 10 تا 20 دقیقه ماساژ برای اين منظور موثر است.

  • جوانسازی پوست

شكي نيست كه استفاده منظم از ماساژورهای پرتابل باعث جوانی پوست می شود. این ماساژورها با حركت ارتعاشی کارآمد، گردش خون در زیر سلول‌های پوست را بهتر مي كند به علاوه ، باعث کاهش علائم پیری و چین و چروک می شود.

  • مقرون به صرفه

خرید انواع ماساژور پرتابل بسيار مقرون به صرفه است و تجربه ماساژ حرفه ای را بدون صرف هزینه زیاد در سالن یا اسپا برايتان به ارمغان مي آورد.

ماساژور SL-D180cبهترین تکنیک های ماساژورهای پرتابل

  • ماساژ شیاتسو

این تکنیک ژاپنی شامل اعمال فشار به نقاط مختلف بدن برای تسکین و كشيدگي عضلات بدن است .

  • ماساژ غلتکی

یکی از رایج ترین انواع ماساژورهای پرتابل،ماساژ غلتكي است كه با فشار مداوم به قسمتی از بدن روشی موثر برای ماساژ ماهیچه‌های کمر است.

  • ماساژ ضربه ای

برخی از مدل های پرتابل ماساژ ضربه ای است كه با ضربات سریع به بافت عضلانی راهی موثر برای كاهش درد عضلات بعد از تمرينات ورزشي است.

ماساژور زانو iRest sl c36-1

سوالات متداول

آیا ماساژورهای پرتابل بی خطر هستند؟

تا زمانی که با احتیاط استفاده شوند برای اکثر افراد ایمن و موثر هستند از استفاده مستقیم با ستون فقرات یا هر ناحیه آسیب دیده یا ملتهب در بدن خودداری کنید همچنین از ماساژور در ناحیه گلو یا کناره های گردن استفاده نکنید زیرا در موارد نادری منجر به سکته مغزی می شود

اگر باردار هستید، با مشورت پزشک انجام دهید همچنین برای زنانی که حاملگی های پرخطر یا شرایط خاصی دارند توصیه نمی شود.

آیا هنگام استفاده از ماساژ پرتابل لرزش دست موثر است؟

بيشتر مردم ماساژ پرتابل را بيش از حد محكم در دست مي گيرند، كه باعث فشار بيش از حد به بافت هاي بدن مي شود.در حالي هنگام استفاده بايد لرزش دست را به حداقل برسانيد.

آيا در حين استفاده از ماساژورهای پرتابل ناحيه اي از پوست قرمز می شود ؟

پس از ماساژ دادن یک ناحیه، فرد متوجه قرمزی و پف خفیف در پوست به دليل گشاد شدن رگ‌های خونی، سلول‌های عضلانی و فاسیا شود،اگر پس از استفاده از هر یک از ماساژورهای پرتابل، درد یا التهاب را تجربه کردید، بايد با پزشک مشورت کنید.

نتیجه

باوجود مزاياي بيشمار گفته شده از خريد خرید انواع ماساژور پرتابل پشيمان نمي شويد. استفاده از ماساژورهای پرتابل بسیار سودمند است و تجربه ماساژ حرفه ای لذت بخشی را در سنين مختلف و براي هر فردي ارائه مي دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *