website statistics

درمان خانگی کوچک شدن شکم به کمک ماساژ

در عصر ماشيني امروزي كه همه جنبه هاي زندگيمان بدون تحرك مي گذرد و وقت لازم براي ورزش و سلامتي نداريم،متاسفانه چاقي و بزرگي شكم عارضه اي كه تاثير منفي در زيبايي و اعتماد به نفس ما مي گذارد. جالب است بدانيد،هم اكنون جستجوي عبارت درمان خانگی کوچک شدن شکم به کمک ماساژ ترند شماره اول گوگل شده است كه نشان مي دهد كه چقدر از ما به دنبال درمان هاي سريع و آسان براي خلاصي از شر چربي هاي مزاحم شكم هستيم.

همه ما تا به حتال آشنايي كم و بيشي با ماساژ داريم اما در مورد معجزات و تاثر بسزاي ماساژ بر    و كوچك شدن شكم چيزي نمي دانيم.اين نكته را بدانيد كه ماساژ علاوه بر اينكه سلامت و تندرستی عمومی بدن را بهبود می بخشد كمك ميكند تا از شر چربی های سرسخت شکم خلاص شوید و حتي ماساژ درماني به اندازه رژیم غذایی سالم و ورزش به کاهش وزن کمک می کند.

اگر مي خواهيد بدانيد،آيا واقعا درمان خانگی کوچک شدن شکم به کمک ماساژور لاغری وجود دارد و چگونه قابل انجام است،اين مطلب را از دست ندهيد.

آیا درمان خانگی کوچک شدن شکم به کمک ماساژ وجود دارد؟

براساس شواهد علمی كاهش استرس تنها راه حل مرموز از بين برنده چربي بدن است. از آنجايي كه ماساژ منظم رابطه مستقيم با كاهش استرس دارد مي توان نتيجه گرفت كه تاثير بسزايي در از بين بردن چربی بدن و شکم دارد.سه تکنیک مختلف ماساژ شامل ماساژ مکانیکی،بافت همبند و لنفاوی می توانید به عنوان درماني خانگي براي لاغري شكم  و ظاهر سلوليت استفاده كنيد.

آیا ماساژورهای لاغری به كوچك شدن شكم كمك مي كنند؟

چاقي شكم خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی، دیابت نوع 2 و انواع سرطان را افزایش می دهد،به همین دلیل باید در اسرع وقت نسبت به از بين بردن چربی های شکم خود اقدام كنيد. خوشبختانه ماساژ،روشی موثر برای خلاص شدن از شر این چربی هاي اضافی و افراد کم تحرک است.درسته كه مطالعه چندانی روی این مورد انجام نشده است،با اين حال،ماساژورهای لاغری روشی سریع و آسان برای کاهش چربی شکم هستند و نسبت به مراجعه حضوري به مراكز ماساژ ارزان تر هستند.

اگر تصمیم به خرید ماساژورهای لاغری دارید،دستورالعمل ها را به دقت بخوانید و به صورت صحيح انجام دهيد.زيرا در صورت عدم استفاده صحیح از دستگاه، خطر برق گرفتگی وجود دارد.

نحوه و طرز كار کوچک شدن شکم به کمک ماساژور لاغری

ماساژورهاي لاغري بسياري در بازار وجود دارد كه مي توانيد از آنها كمك بگيريد،اگر به دنبال لاغري شكم با ماساژور هستيد،ابتدا ماساژور را با حرکات دایره ای،روي شكم خود بكشيد و به تدریج به سمت قفسه سینه خود ببرید و در جهات چپ ،راست و پايين مالش دهید.دقت كنيد حتما ماساژور را در دایره های متحدالمرکز و در جهت عقربه های ساعت حرکت دهید و حدود 10 دقیقه این کار را انجام دهید.دقت كنيد،اگر در نواحي اي از شكم خود حين ماساژ درد احساس كرديد،بر روي اين قسمت ها ماساژ را متوقف كنيد.

تکنیک های ماساژ برای داشتن شکمی صاف

  • ماساژ تحریک گردش خون

برای صاف کردن شکم تان نباید این تکنیک را نادیده بگیرید. نحوه انجام این کار به صورت است كه دستان خود را به هم بمالید تا کف دست و انگشتانتان گرم شود هنگامی که به اندازه کافی گرم شد، شروع به ماساژ در جهت و خلاف جهت عقربه های ساعت در اطراف ناف خود کنید.  2-3 دقیقه این کار را انجام دهید.

  • ماساژ کاهش نفخ

ماساژ کاهش نفخ روشی بسیار موثر برای از بين بردن چربی شکم است.نحوه انجام این کار به اين صورت است كه با فاصله حدود 4 انگشت از ناف خود این نواحي را به مدت 2-3 دقیقه در جهت عقربه های ساعت و 2-3 دقیقه در خلاف جهت عقربه های ساعت ماساژ دهید.

  • ماساژ فشار شکم

برای از بین بردن چربی شکم این روش ماساژ بهترين نوع است.اطراف شکم و تمام قسمت فوقانی و پایین شکم  خودرا با دو دست خود فشار دهید. اين حركت را حدود 2-3 دقیقه انجام دهید.

  • ماساژ چینی کاهش چربی شکم

با یک دست قسمت ناف را محکم فشار دهید و با دو انگشت ديگر دور ناف را در دایره های کوچک بچرخانید.سپس شعاع دایره ها را به تدریج گسترش دهید و از ناف به طرفین شکم حرکت کنید. اين ماساژ را به مدت 2 دقیقه انجام دهید.

 نکات مهم برای کاهش چربی شکم
  • برای ماساژ شکم بايد روی تخت یا زمین به پشت دراز بکشیدیا جلوی آینه بایستید و شکم تان را ماساژ دهید
  • هرگز بلافاصله بعد از غذا ماساژ شکم را انجام ندهید.
  • برای حصول بهترین نتیجه، دو بار در روز قبل از صبحانه و قبل از خواب ماساژ دهید.
  • اگر درد شکم یا شرایط پزشکی مانند لخته شدن خون در پاها یا قلب، نارسایی کلیه، فشار خون بالا، پوکی استخوان، اندومتریوز یا عفونت دارید، از ماساژ خودداري كنيد.
  • مناطقی را که پوست آسیب دیده مانند آفتاب سوختگی یا بثورات، را ماساژ ندهید.
  • به طور کلی، اگر مشکلات سیستم گردش خون،مشکلات گوارشی ،شرایط اسکلتی عضلانی،مشکلات سیستم عصبی و باردار هستيد،از ماساژ خودداري كنيد.

 

سوالات متدوال

آيا مي توان ماساژ را به عنوان درمان خانگي كوچك شدن شكم نام برد؟

ماساژ شكم اگر به طور منظم و صحيح انجام شود مي تواند به عنوان لیپوساکشن طبیعی عمل كند و تاثير آن را هر چند كم خواهيد ديد.

آيا استفاده از ماساژور لاغري به معده ام آسيب مي زند؟

بايد گفت،خير زيرا ماساژ نواحي شكم دردهاي روده را تسكين مي دهد،با اين تفاوت كه اگر دردي در اين نواحي احساس كرديد بايد شدت ماساژ را كاهش دهيد.

نتیجه

اميدورايم توانسته باشيم چند و چون هاي درمان خانگی کوچک شدن شکم به کمک ماساژور لاغری را گفته باشيم.در هر صورت با رعایت تکنیک های ماساژ برای کاهش چربی شکم به همراه رژیم غذایی مناسب و زندگی سالم نقش مهمی در کاهش چربی شکم دارد و شما در مسير اهداف كاهش وزن تان مي رساند.