website statistics

صندلی ماساژور خودرو

اگر زمان زیادی را صرف رانندگی می کنید، احتمالاً از کمر درد و شانه درد رنج خواهيد برد. يك  صندلی ماساژور خودرو خوب می تواند مقدار قابل توجهي از درد، تنش عضلانی و ناراحتی را هنگام رانندگی کاهش دهد. اگر زياد اهل رانندگي هستيد، تنها راه چاره براي رهايي از تنش هاي عضلاني خريد ماساژور صندلی ماشین است به حفظ اندام بدن مي كند.متاسفانه اين ويژگي تنها در اتومبيل هاي لوكس وجود دارد.همه ما عاشق امکانات لوکس در ماشين خود هستيم وهیچ چیز مانند ماساژ هنگام رانندگی لذت بخش نيست،صندلي هاي ماساژ در اتومبیل های لوکس و حتی کامیون ها رایج هستند، با پيشرفت فناوري صندلی های ماساژور فقط مختص خودروهای لوکس نیستند مانند مرسدس بنز S کلاس، لکسوس LS و آئودی A8 نيست، بلكه در اتومبیل‌های ديگر نيز رایج‌ است. در حالی که طی چند سال گذشته شاهد حضور بسیاری از ویژگی‌های لوکس و پیشرفته مانند گرمکن صندلی‌های عقب و صندلی‌های تهویه‌دار در خودروهای مقرون‌به‌صرفه‌تر بوده‌ایم.

حتما مي دانيد،عملکرد صندلی ماساژور خودرو براي سلامت و ایمنی ضروری است. ماساژورهای صندلی گردش خون را در رانندگی های طولانی تر بهبود می بخشند و از خستگی عضلات و همچنین گردن و کمردرد جلوگيري مي كند. همچنین، استرس را کاهش داده و خلق و خوی راننده را به خصوص در شرایط ترافیکی بالا بهبود مي بخشند. با توجه به مزاياي گفته شده،اگر به دنبال پيدا كردن مكان هاي فروش صندلی ماساژور خودرو هستيد اين مقاله براي راهنمايي و درك بهتر شما آورده شده است.

چرا صندلی ماساژور برای خودرو بخریم؟

شايد علت اصلي تقاضا براي خودرو هاي لوكس ويژگي ماساژورهاي خودرو است.اغلب خريداران براي اين ويژگي دوست داشتني حاضرند ميليونها خرج كنند.با اين حال، در حال حاضر تعداد زیادی بالشتک و صندلي ماساژ براي خريد وجود دارند كه برخی از آنها داراي المنت گرمایشی هستند و ديگر نيازي به خريد ماشين هاي لوكس نيست.دلايل خريد صندلی ماساژور خودرو:

  • كاهش سطوح استرس

مدیریت استرس برای سلامت کلی شما عالی است و یک ماساژور صندلی ماشين مي تواند به كاهش استرس كمك كند. ماساژ خودرو با افزايش میزان کورتیزول سطح استرس را کاهش داده و به جریان خون شما كمك مي كند و این به خصوص بعد از یک روز کاری سخت مفید است.

  • بهبود گردش خون

یک ماساژ عمیق و نیروبخش می تواند به حرکت خون در بدن کمک کند.گردش خون بهتر تاثیر مثبتی بر سلامت کلی شما دارد. همچنین هر گونه بهبود در گردش خون به حفظ سلامت عضلات و کاهش درد کمک می کند.

  • بهبود خلق و خو

ماساژهای منظم علاوه بر ایجاد احساس آرامش و راحتی، باعث ترشح اندورفین می شود که به معنای واقعی کلمه باعث احساس شادی ،كاهش درد و استرس در بدن مي شود.

  • بهبود کمردرد

استفاده از صندلي ماساژ خودرو از طریق تحریک عضلات به کاهش درد و تنش مزمن کمر کمک مي كند.

انواع ماساژور صندلی ماشین

  • ماساژورهای کامل

این نوع ماساژور شبیه صندلی خودرو است و شامل غلتک‌ها، گره‌ها و موتورهای ماساژور براي گردن، شانه و قسمت بالایی پشت مي باشد. اين نوع ماساژور کامل ترین نوع ماساژ را ارائه می دهد و معمولاً دارای ویژگی های اضافی مانند گرمایش یا خاموش شدن خودکار است. ماساژورهای کامل صندلی خودرو براي ماشين هاي معمولی نيز رايج است.

صندلی ماساژ خودرو SL-D258-S در قسمت دو پهلو دارای کیسه هوا و دارای ماساژ لرزشی در قسمت نشیمنگاه  و دارای گوی ماساژ در قسمت گردن با قابلیت تغییر در زاویه چرخش،شش گوی ماساژ در قسمت پشت کمر و دارای امواج نورانی گرمایشی است.

  • ماساژورهای کوسن

کوسن های ماساژور کوچکتر از ماساژورهاي کامل هستند و از نظر اندازه و شکل شبیه بالش هستند. آنها عمدتا برای ماساژ چرخشی در قسمت پایین کمر و شانه ها استفاده می شوند،همچنين بسیاری از آنها دارای بخاری و حالت های ماساژ مختلف هستند.

  • ماساژورهای گردن

ماساژورهای گردن مانند یک بالش مسافرتی براي گردن راننده است و فشار ملایم و لرزشي بر روی شانه‌ها و ستون فقرات اعمال می‌کند. این ماساژورها که عمدتاً برای تسکین سفتی یا درد گردن استفاده می شوند، کم هزینه ترین هستند.

ویژگی های کلیدی صندلي ماساژور ماشین

اگر شغلی دارید که در آن برای مدت طولانی پشت میز می نشینید، این می تواند تشدید شود. ماساژور صندلی ماشین یک راه حل عالی است.انواع مختلف ماساژ فواید متفاوتی دارند. ماساژ شیاتسو برای درد عالی است. ماساژ ارتعاشی مسکن خوبی برای استرس و تنش است. هنگام انتخاب ماساژور صندلی، به نوع ماساژ نيز بايد توجه كنيد. بسیاری از مدل‌های موجود در بازار دارای حالت‌های متعدد و سطوح مختلف شدت هستند. با این حال، اکثر مدل‌های ارزان‌تر فاقد این تنوع هستند.

استفاده از یک صندلی ماساژور به خصوص در هنگام رانندگی طولانی بايد راحتي كامل داشته باشد.موتورها یا غلتک ها باید با نواحی که بیشتر به ماساژ نیاز دارند، هم راستا باشند. به خاطر داشته باشید که غلتک ها گردش خون را بهبود می بخشند و تنش را کاهش می دهند و موتورها برای کاهش استرس و افزایش بالقوه انرژی شما مي باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *