website statistics

لاغری با صندلی ماساژور

در طول كرونا بيشتر مردم دچار اضافه وزن و چاقي شده اند و اكنون به فكر كاهش آن هستند،ما به شما توصيه مي كنيم از صندلی ماساژ كمك بگيريد. صندلی ماساژور فواید زیادی دارند و کاهش وزن یکی از برجسته ترین آنهاست که شما را در رساندن به اندامی مناسب کمک خواهد کرد .

تایید علمی لاغری با صندلی ماساژور

پس از سالهاي طولاني،اكنون دانشمندان گفته ماساژورهاي حرفه اي مبني بر اينكه ماساژ ابزاری قدرتمند و مؤثر برای کاهش وزن است را تأیید می‌کنند.در واقع ماساژ با بهبود انعطاف‌پذیری بدن، کمک به تغذیه و انعطاف‌پذیری ماهیچه‌ها و حمایت از سلامت روانی و عاطفی شما، يك برنامه کاهش وزن كامل مي باشد.همانطور كه مي دانيد،کاهش وزن آسان نیست. اما خوشبختانه، گنجاندن ماساژ در سبک زندگی بسيار ساده است. با یک صندلی ماساژ در خانه به راحتي می توانید آرامش لازم براي کاهش وزن را داشته باشيد.

راز لاغري با صندلي ماساژ در يك كلمه است و آن آرامش ذهني است. بسياري از افراد برنامه هاي رژیم غذایی و ورزشی را بدون توجه به سلامت عاطفی خود در برنامه كاهش وزن مي گنجانند، فارغ از اينكه عامل اصلی تعیین کننده موفقیت شما در کاهش وزن آرامش بدني است. در طول مسیر تناسب اندام، نقش ماساژ در حمایت از سلامت روانی و عاطفی شما جزء حیاتی مي باشد. در اين مقاله شما را با سازو كار لاغری با صندلی ماساژور آشنا مي كنيم.

 

دلايل استفاده از صندلي ماساژ براي كاهش وزن

  • صندلی ماساژ باعث بهبود گردش خون می شود
  • صندلی ماساژ با کاهش استرس از پرخوری جلوگیری می کند
  • صندلی ماساژ متابولیسم بدن شما را بهبود می بخشد
  • صندلی ماساژ به شما کمک می کند خوب بخوابید
  • صندلی ماساژ به ریکاوری سریعتر عضلات کمک می کند.

 

حقيقت لاغري با صندلی ماساژ

صندلی‌های ماساژ برای کمک به ارتقای سلامتی شما با ارائه قابلیت‌های شخصی‌سازی‌شده و پیشرفته‌تر از نظر فناوری در ماساژ طراحی شده‌اند. بسياري از افراد پس از خرید صندلی ماساژور در عرض 2 هفته 3 کیلوگرم وزن کم كرده اند. ماساژ قطعا وضعیت بدنی ، گردش خون و لنف را بهبود می بخشد و با تأثیر بر اکسیژن رسانی بهتر عضلات، به شما کمک می کند پس از یک روز طولانی در محل کار یا تمرین شدید و گردش خون بهتر از شر سموم، دی اکسید کربن و رادیکال های آزاد خلاص شويد. ماساژ مفاصل و ماهیچه ها را شل می کند و باعث آرامش عمیق بدن می شود ،در نتيجه بعد از ماساژ، احساس بهتر و روحیه خوبی داشته باشيد.

یک باور رایج وجود دارد که جلسات درماني ماساژ به طور قابل توجهی متابولیسم بدن را بهبود می بخشد و باعث كاهش سريع وزن مي شود. این باور اشتباه است و تنها با ماساژ روی صندلی ماساژور این وزن اضافی را از دست نمی دهید. ماساژ بافت چربی یا سلولیت را از بین نمی برد، اما به کاهش وزن کمک زیادی می کند و اگر آن را با رژیم غذایی مناسب و ورزش ترکیب كنيد ، باعث تنظیم متابولیسم بدن می شود. همانطور كه مي دانيد،متابولیسم تنظیم شده شرط کاهش وزن موثر است، زیرا مواد مغذی به درستی سوزانده می شوند. به طور خلاصه، ماساژ روی  صندلی ماساژور شما را لاغر نمی‌کند ، اما کاهش وزن را سریع‌تر و آسان‌تر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *