website statistics

صندلي ماساژ ايرست

چرا صندلی ماساژ ایرست : در پي شلوغی های زندگی امروزي ، همه ما دچار خستگی و به گفته پزشكان اختلال استرس مزمن مي شويم که بر سلامتی و کیفیت زندگی مان تأثیر گذار است. با توجه به اينكه كسب آرامش در اين شرايط بسيار سخت است خريد صندلي هاي ماساژ كاملا منطقي مي باشند.به عبارت ساده ، صندلی ماساژ برای ماساژ و تسکین مناطق خاصی از بدن از قبيل سر، شانه ها و همچنین كمر طراحي شده اند.

از زمان ظهور دستگاه های ماساژور به تدریج فناوری آنها برای پاسخگویی به نیازهای کاربران گسترش يافت. امروزه صندلی های ماساژ با ویژگی ها و مزایای زیادی طراحی شده اند ، اما مقایسه و تضاد آنها برای خرید کمی خسته کننده است. اگر تصمیم به خرید ماساژور گرفته ايد ، صندلي ماساژ ايرست همه ويژگي هاي لازم براي ماساژ حرفه اي دارد.در اين مقاله با راهنماي كامل خريد صندلي ماساژ ايرست آشنا خواهيد شد.

چرا صندلي ماساژ ايرست ؟

اگر یکی از افرادی هستيد كه به طور دائم از صندلی ماساژ هستيد، انتخاب آن کمی سخت تر خواهد بود. بنابراين باید صندلی متناسب با قد خود را انتخاب کنید.صندلي ماساژ ايرست معمولا  متناسب با هر قدي مي باشد.

صندلي ماساژ ايرست برای تسکین دردهای عصبی تحتانی ، داراي ویژگی ماساژ ، کمر و باسن هستند. همچنين براي درد پا مجهز به غلتک پا مي باشد.

اگر پزشك به شما خريد صندلي ماساژور براي كاهش درد كمر و شانه را توصيه كرده ، صندلی ماساژ ايرست دارای این ویژگی باشد. کسانی که درد نخاعی دارند یا افرادي که نیاز به بهبود درد قلب و گردن خود دارند باید به دنبال صندلي هاي ماساژ گرانش صفر باشيد. این خاصیت بدین معناست که وزن بدن به کل آن تقسیم می شود و فرد احساس سبکی می کند.

تاريخچه پيدايش صندلي ماساژ ایرست

محبوبیت روزافزون صندلی ماساژ باعث ایجاد شرکتهایی با ارائه محصولات نوآورانه شد. iRest  یکی از برجسته ترین تولید کنندگان صندلی ماساژ در جهان است. كه در سال 2003 تأسیس شد و همچنان به عنوان پیشرو در ارائه خدمات است.

iRest  در بازارهای جهانی با ارائه محصولات هوشمند است که سلامت مشتریان را افزایش مي دهد مقر اصلي صندلي ماساژ ايرست در استان ژجیانگ  چين است كه حصولات خود را به آسیای جنوب شرقی ، روسیه ، آمریکا ، اروپا و خاورمیانه صادر می کند.علامت تجاری iRest در حال حاضر در بیش از 100 کشور جهان ثبت شده است و این شرکت دارای بیش از 300 حق مالکیت معنوی ، 12 ثبت اختراع و حتی 2 کتاب الکترونیکی است.

بررسي محبوب ترین صندلی ماساژ iRest 2020

صندلی ماساژ iRest 2020 یک صندلی گرانش صفر براي تمام بدن با ویژگی های شگفت انگیز است كه بهترین تجربه ماساژ را به شما ارائه دهد.

ویژگی های کلیدی :

یکی از ویژگی های برجسته صندلی ماساژ iRest 2020 کنترل صدا است. حتي می توانید از صدای خود برای تنظیم عملکردهای صندلی ماساژ بدون فشار دادن دكمه اي و تنها با صدا استفاده کنید.

  • وقتی صندلی را روشن می کنید ، به طور خودکار قد ، وزن و عرض شانه شما را اسکن می کند و به طور خودکار نقاط مناسب ماساژ را برای شما تنظیم می کند.
  • این صندلی 5 تکنیک ماساژ دارد و هر 5 تکنیک را به طور همزمان ارائه می دهد.
  • 12 عملکرد ماساژ اتوماتیک شامل ماساژ آرامش بخش ، ماساژ راحت ، ماساژ شانه و گردن ، ماساژ کششی ، ماساژ کمر و کمر ، ماساژ مهره ها ، ماساژ کل بدن ، بازیابی خستگی ، کشش عضلات ، فرم دهی باسن را در اين صندلي خواهيد يافت.
  • داراي ويژگي هاي دکمه های روشن/خاموش ، مکث ، حالت خودکار ، بیدار شدن صدا و تنظیم زاویه صندلی
  • تنظيم حرارت ، فشار هوا ، گرانش صفر ، بلند کردن پا و نرمش كمر

صندلی ماساژ iRest 2020 ، جدا از ویژگی های شگفت انگیز ذکر شده در بالا ، با عملکرد کششی یوگا سطح جدیدی از آرامش را به شما می افزاید.همچنین به شما این امکان را می دهد که موسیقی مورد علاقه خود را با فناوري بلوتوث صندلي تجربه ماساژ خود را بسیار دلپذیرتر و آرامش بخش تر کنید.یکی از معایب چند خریدار احتمالی قیمت آن است و مطمئناً یکی از گزینه های گران قیمت در بازار امروز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *