website statistics

ماساژ بادی تو بادی

ماساژ بادی تو بادی چیست و چه تفاوتی با سایر انواع ماساژ دارد؟ بسیاری از افراد ذهنیت بدی نسبت به ماساژ فول بادی دارند. این ذهنیت بد و اشتباه از اشتباه گرفتن این ماساژ با ماساژ بادی تو بادی ناشی می‌شود. این نوع ماساژ در ایران غیر قانونی است و توسط افرادی که خود را ماساژور معرفی می‌کنند انجام می‌شود. این ماساژ که ماساژ هپی اند نیز خوانده می‌شود، نوعی ماساژ است که باعث رضایت جنسی فرد می‌شود.

در قالب این ماساژ کلاهبرداری‌ها و حتی متأسفانه خیانت‌هایی شکل گرفته است. با اطلاع از این نوع ماساژ می‌توان دریافت که با ماساژ فول بادی و سایر انواع ماساژ تفاوت دارد. در این مقاله به این می‌پردازیم که ماساژ بادی تو بادی چیست و چه تفاوتی با بقیه انواع ماساژ دارد.

تاریخچه ماساژ بادی تو بادی چیست؟

شاید برایتان جالب باشد که تاریخچه ماساژ بادی تو بادی چیست. خاستگاه ماساژ بادی تو بادی شرق آسیا و هند است. البته برخی نیز این ماساژ را متعلق به روم و یونان باستان می‌دانند. رومیان و یونانیان که با استفاده از روغن زیتون، بدن را ماساژ می‌دانند، لذت جنسی ماساژ را هم کشف کردند. این ماساژ در شرق آسیا و هند به عنوان یک آیین مذهبی انجام می‌شد.

کشورهای مناطق شرق آسیا که دین بودایی دارند، از این ماساژ به عنوان مراسمی برای کنترل میل جنسی و خلاقیت استفاده می‌کنند. لذت بخش بودن این نوع ماساژ باعث شد که با انجام تغییراتی، به سایر کشورها هم راه یابد. آن‌ها به این ماساژ نه به عنوان لذت جنسی و بلکه به عنوان وسیله‌ای برای جریان یافتن انرژی در بدن و پاک‌سازی چاکراها نگاه می‌کردند. این ماساژ به‌مرورزمان به سایرین منتقل شد و از آن برای افزایش لذت جنسی استفاده ‌کردند.

وضعیت انجام این نوع ماساژ در ایران؟

انجام ماساژ بادی تو بادی در مراکز ماساژ در ایران به دلیل مغایرت با اصول اسلامی و معذوریت‌های اخلاقی ممنوع است. علاوه بر این، رسیدن به رضایت جنسی با این ماساژ که از بدن ماساژور دریافت می‌شود با فرهنگ ایرانی سازگار نیست. برخی از افراد هستند که در شبکه‌های مجازی خود را ماساژور بادی تو بادی معرفی می‌کنند. نباید به این افراد اعتماد کنید؛ زیرا هیچ مرجع رسمی و قانونی ای آن‌ها را تأیید نکرده و می‌توانند سارق یا کلاهبردار باشند.

به جز این، شما از سلامت فرد ماساژ دهنده مطمئن نیستید و ممکن است بیماری‌های پوستی‌ای داشته باشند که در جریان ماساژ به شما منتقل شود.

با وجود ممنوعیت دریافت ماساژ بادی تو بادی در مراکز قانونی، زوجین می‌توانند این ماساژ را بیاموزند و برای افزایش صمیمیت و بالابردن کیفیت روابط خود از آن استفاده کنند. انجام ماساژ جنسی بادی تو بادی می‌تواند لحظات عاشقانه‌ای را برای همسران به ارمغان بیاورد. افزایش کیفیت رابطه جنسی، باعث بهبود فضای بین شما و پارتنرتان می‌شود. حتی در مواردی که همسران به دلیل شرایط بارداری یا واژینیسموس توان برقراری رابطه جنسی را ندارند، می‌توانند با انجام ماساژ بادی تو بادی، روابط جنسی خود را شاد و عاشقانه نگه دارند.

ماساژ بادی تو بادی

فواید این نوع ماساژ چیست؟

شاید برایتان سؤال باشد که به جز لذت جنسی فواید ماساژ بادی تو بادی چیست؟ ماساژ بادی تو بادی مانند تمام انواع ماساژ باعث از بین رفتن تنش‌ها و اضطراب‌های جمع شده در بدن شما می‌شود. وقتی این رفع اضطراب و تنش توسط پارتنر شما صورت گیرد، افزایش محبت و نزدیکی بیشتری با او حس خواهید کرد

بنابراین می‌توان افزایش صمیمیت جنسی را نیز از فواید این نوع ماساژ دانست. با از بین رفتن استرس‌ها کیفیت سیستم ایمنی بدن نیز بالاتر می‌رود و گلبول‌های سفید توانایی بیشتری در دفع بیگانگان از خود نشان می‌دهند. با انجام ماساژ گردش خون بهبود می‌یابد و سلامت قلب را به همراه دارد. با ماساژ اکسیژن خون در سراسر بدن شما پخش شده و سرحال و شاداب می‌شوید. ماساژ به بهبود کار دستگاه‌های مختلف بدن مثل دستگاه تنفسی و دستگاه گوارشی نیز کمک می‌کند.

تفاوت ماساژ فول بادی با ماساژ بادی تو بادی چیست؟

ماساژ فول بادی یک ماساژ جنسی نیست، بلکه برای رفع گرفتگی‌ها و خستگی‌ها و از بین بردن فشار و استرس انجام می‌شود. در ماساژ فول بادی اعضای خصوصی بدن ماساژ گیرنده پوشیده هستند و فرد ماساژ دهنده نیز تنها از دستانش استفاده می‌کند. دو تفاوت بزرگ ماساژ بادی تو بادی و ماساژ فول بادی، غیرقانونی بودن ماساژ بادی تو بادی در ایران و رسیدن به لذت جنسی در آن است. به جز لذت جنسی سایر فواید این نوع ماساژ با ماساژ فول بادی یکسان است. این نوع ماساژ برخلاف ماساژ فول بادی بیشتر به منظور رسیدن به لذت جنسی استفاده می‌شود.

سؤالات متداول

تفاوت ماساژ فول بادی با ماساژ بادی تو بادی چیست؟

ماساژ بادی تو بادی با هدف رفع گرفتگی و کوفتگی عضلات و آرامش بخشیدن انجام می‌شود. ماساژ بادی تو بادی برخلاف ماساژ فول بادی فقط با دست انجام نمی‌شود و بیشتر مسائل جنسی در ماساژ بادی تو بادی مد نظر است.

فواید انجام ماساژ بادی تو بادی چیست؟

ماساژ بادی تو بادی به دلیل نوع ماساژ دادن از ویژگی شهوانی بالایی برخوردار است. استفاده از این ماساژ می‌تواند به سیستم ایمنی و سلامت پوست شما کمک کند. برای اطلاع بیشتر به متن مقاله مراجعه کنید.

ماساژ بادی تو بادی
جمع بندی برای ای نوع ماساژ

ماساژ بادی تو بادی با انواع دیگر ماساژها تفاوت دارد. در این نوع ماساژ  بیش از اینکه دور کردن استرس یا ریلکس کردن ماهیچه‌ها مد نظر باشد، ارضای جنسی مد نظر است. ماساژ بادی تو بادی به دلیل مغایرت‌های فرهنگی و قانونی که وجود دارد در ایران ممنوع است. بسیاری از افراد در شبکه‌های اجتماعی مدعی هستند که خدمات این ماساژ را در ایران ارائه می‌دهند.

باید توجه داشته باشید داشتن سلامت جسمی و به خصوص پوستی در این ماساژ بسیار مهم است. در ماساژ بادی تو بادی بر خلاف ماساژ فول بادی ماساژور فقط از دستان خود استفاده نمی‌کند و از بقیه اعضای بدن خود نیز استفاده می‌کند. استفاده از این ماساژ در کانون خانواده می‌تواند باعث افزایش سیستم ایمنی بدن و سلامت پوست شود.