website statistics

بهترین صندلی ماساژور

بهترین صندلی ماساژور

بهترین صندلی ماساژور در بازار را بیابید و آن را بخرید! این می‌تواند بهترین خرید شما باشد. آرامش و احساس خوب راحتی، بعد از یک روز طولانی و خسته‌کننده‌ی کاری با یک ماساژ خوب به دست می‌آید. در گذشته برای تجربه‌ی یک ماساژ مناسب، مراکز سنتی ماساژ تنها گزینه‌ی پیش روی شما بودند. امروزه با توجه به گسترش تکنولوژی، می‌توانید با خرید بهترین صندلی ماساژور بازار به حس خوبی که می‌خواهید برسید. با توجه به این که رفتن به مراکز ماساژ با کمبود وقت امروزی به صرفه نیست، ما خرید بهترین صندلی ماساژور با پیشنهاد می‌کنیم. در این مقاله در مورد این ماساژور و نحوه‌ی کار و نکات خرید آن صحبت می‌کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین صندلی ماساژور بازار چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای خرید بهترین صندلی ماساژور بازار باید به نکات مهمی توجه کنید تا هزینه کردن شما بیهوده نباشد. با رعایت این نکات می‌توانید بهترین صندلی ماساژور مناسب خود را خریداری کنید. در ادامه شما را با چند مورد از این نکات مهم آشنا می‌کنیم.

راحتی صندلی ماساژور

 نکته‌ی مهم در مورد خرید صندلی ماساژور، احساس راحتی حین نشستن روی آن است. ستون فقران شما باید به شکل مناسب روی صندلی قرار بگیرد. با این شرایط احساس راحتی می‌کنید و حین ماساژ خستگی نشستن روی صندلی برایتان به وجود نمی‌آید.

روکش مناسب

معمولاً جنس روکش بهترین صندلی ماساژور چرم گاو است. برای تضمین سلامتی شما روکش صندلی باید ضد باکتری باشد. خاصیت ضد لک بودن نیز باعث می‌شود ظاهر آن همواره مناسب بماند. جنس روکش نباید باعث ناراحتی شما شود و هم چنین باید دارای خاصیت ضد آب باشد.

تنوع برنامه‌های صندلی ماساژور

بهترین صندلی ماساژور صندلی ای است که برنامه‌های متنوع و کاربردی ماساژ دارد. ماساژ کیسه هوایی، ماساژ ورز دادن و کوبیدن که از طریق گوی‌های تعبیه شده در صندلی انجام می‌شود و ماساژ پا و گردن بسیار مهم هستند. تعداد غلتک‌هایی که در صندلی قرار دارند نیز در کیفیت ماساژی که دریافت می‌کنید بسیار مؤثر است.

توانایی اسکن بدن

واضح است که هر فرد باید متناسب با جنسیت و قد و وزن خود ماساژ را دریافت کند. اگر ماساژ یک مرد 100 کیلویی را یک خانم 70 کیلویی دریافت کند، اصلاً حس خوبی نخواهد کرد. بهترین صندلی ماساژور باید دارای قابلیت اسکن بدن باشد تا خود را با سایز و ابعاد و جنسیت بدن شما وفق دهد.

حالت بی وزنی در بهترین صندلی ماساژور

حالت بی وزنی حالتی است که با قرار گرفتن در آن، کمترین وزن را حس می‌کنید. این مورد برای کمک به آرامش پاها بسیار ضروری است. در این حالت پا در راستای قلب قرار می‌گیرد. اگر به فیزیک علاقه‌مند باشید، می‌دانید که این حالت همان نقطه ثقل بدن شماست. ماساژ گرفتن در این حالت بیشترین کارایی خود را دارد.

 ریموت کنترل بهترین صندلی ماساژور

بهترین صندلی ماساژور باید دارای ریموت کنترل باشد. ریموت کنترل به شما کمک می‌کند تا در حین ماساژ بتوانید برنامه را تغییر دهید. تغییر سرعت ماساژ و یا توقف آن در هر لحظه که می‌خواهید از مزایای داشتن ریموت کنترل برای صندلی ماساژور است.

پخش بو و موسیقی

هنگام دریافت ماساژ شنیدن یک موسیقی مناسب و بویی آرام‌بخش به شما در ریلکس شدن بدن شما بسیار مؤثر است. بهترین صندلی ماساژور هنگام ماساژ شما، موسیقی آرام‌بخشی پخش می‌کند. پخش بوهای مثل اسطوخودوس یا وانیل و دارچین، ماساژ شما را تکمیل می‌کند.

وجود گرمکن در صندلی ماساژور

بی گمان ماساژ گرفتن زمانی که بدن سرد است می‌تواند باعث آسیب هم بشود. اگر صندلی ماساژوری که خریداری می‌کنید گرمکن نداشته باشد، هر بار ماساژ گرفتن با آن به جای آرامش بخشیدن به شما باعث تحمل یک عذاب خواهد بود. بهترین صندلی ماساژور باید به گرمکن مجهز باشد. قبل از نهایی کردن خرید خود حتماً این مورد را بررسی فرمایید.

ارائه خدمات پس از فروش

نه تنها بهترین صندلی ماساژور، بلکه هر محصول دیگری برای تبدیل شدن به بهترین از نوع خود نیازمند داشتن گارانتی است. خدمات پس از فروش خیال شما را از بابت کیفیت خریدتان راحت می‌کند. مضاف بر این ارائه خدمات پس از فروش توسط شرکت، نشانه‌ی اعتماد او به کالایی است که تولید می‌کند.

آیرست؛ بهترین صندلی ماساژور بازار

شرکت آیرست از بهترین تولیدکنندگان صندلی ماساژور در ایران است. صندلی ماساژورهای آیرست از بهترین صندلی ماساژورهای ایرانی هستند که در انواع و طرح‌ها و قیمت‌های متفاوتی عرضه شده‌اند. همکاری شرکت آیرست با بزرگانی چون شرکت ایران‌خودرو، ایرانسل، مرکز خرید پالادیوم، بانک کشاورزی، بانک رفاه و … دلیلی بر کیفیت بی‌نظیر صندلی ماساژورهای آیرست است. صندلی‌های آیرست تمامی مشخصات بهترین صندلی ماساژور را دارا هستند و در مدل‌های مختلفی به خدمت شما هم وطنان عزیز عرضه می‌شوند. با خرید بهترین صندلی ماساژور آیرست، آرامش و سلامتی را به منزل خود هدیه کنید.

سؤالات متداول

بهترین صندلی ماساژور چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین صندلی ماساژور باید راحت باشد، توانایی اسکن بدن را داشته و چندین برنامه ماساژ را اجرا کند. برای اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه کنید.

بهترین صندلی ماساژور توسط کدام شرکت تولید می‌شود؟

شرکت آیرست بهترین صندلی‌های ماساژور را با گارانتی و خدمات پس از فروش به بازار عرضه کرده است.

جمع‌بندی بهترین صندلی ماساژور

در دنیای امروز با رشد و پیشرفت تکنولوژی می‌توان سالن ماساژ را به خانه منتقل کرد. صندلی‌های ماساژور اختراعی جذاب هستند که توانسته‌اند جایگزین بسیار خوب و به‌صرفه‌ای نسبت به سالن‌های ماساژ باشند. شاید شما هم تجربه کرده باشید که استفاده از هر صندلی ماساژ حس متفاوتی دارد و روی بعضی از صندلی ماساژها شما احساس بسیار بهتری نسبت به بقیه دارید.

برای انتخاب صندلی ماساژی که بهترین حس را به شما می‌دهد باید چند پارامتر را هنگام خرید رعایت کنید. در ابتدای امر باید هنگام نشستن روی صندلی ماساژ احساس راحتی داشته باشید. تنوع برنامه‌ها و جنس روکش صندلی ماساژور نیز بسیار مهم هستند. توانایی اسکن بدن یک قابلیت مهم در صندلی ماساژور بدن است. صندلی ماساژور با استفاده از این قابلیت بهترین روش ماساژ را برای بدن شما انتخاب می‌کند.

برای انتخاب بهترین صندلی ماساژور کافی است به شرکت آیرست مراجعه کنید. کمپانی آیرست بهترین صندلی ماساژورهای ایرانی را باکیفیت بالا در قیمت‌ها و ابعاد و ویژگی‌های گوناگون به بازار عرضه می‌کند. این شرکت برای محصولات خود خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد که تضمینی برای یک خرید امن و مناسب است.