website statistics

بهترین صندلی ماساژور ماشین

بهترین صندلی ماساژور ماشین

خرید بهترین صندلی ماساژور ماشین، به شما کمک می‌کند تا ساعت‌ها راحت و امن پشت ماشین بنشینید و رانندگی کنید. با سبک زندگی کنونی که ترافیک جزوی از آن شده است، شما ساعات طولانی ای را صندلی ماشین خود نشسته‌اید. خستگی و گرفتگی عضلات احساسی است که باعث می‌شود نتوانید امن رانندگی کنید. بسیاری از این تصادفات به علت خستگی و سرعت بالا برای رسیدن به خانه رخ می‌دهد

Contents

بهترین صندلی ماساژور ماشین را چگونه خریداری کنیم؟

بهترین صندلی ماساژور ماشین به شما کمک می‌کند تا رانندگی راحتی تجربه کنید. صندلی ماساژور ماشین روی صندلی اصلی قرار می‌گیرد و با کیسه‌های هوا و گوی‌ها و غلتک‌هایش پهلوها و نشیمنگاه و گردن راننده را ماساژ می‌دهد. البته بهترین صندلی ماساژور ماشین تنها برای صندلی ماشین قابل استفاده نیست. می‌توانید آن را روی صندلی اداری و حتی صندلی‌های منزل خود نیز قرار دهید.

برخی از صندلی‌های ماشین‌ها خود دارای ماساژور هستند. اگر خودروی شما دارای این آپشن نیست می‌توانید خودتان آن را به ماساژور مجهز کنید. در این مقاله در مورد ماساژور صندلی ماشین و ویژگی‌های آن صحبت می‌کنیم تا با آگاهی از آن‌ها خریدی مطمئن داشته باشید.

بهترین صندلی ماساژور ماشین و ویژگی‌هایش

اولین ویژگی بهترین صندلی ماساژور ماشین باید ابعاد استاندارد آن باشد. وزنی که دستگاه توان تحمل کردن آن را دارد و شکل آن نیز اهمیت دارد. بهترین صندلی ماساژور ماشین باید طوری باشد که شکل ستون فقرات شما را در بهترین حالت نگه دارد. وزن خود صندلی نیز مهم است؛ زیرا باید بتوانید آن را به راحتی جابه‌جا کنید. کیسه هوا از جمله امکاناتی است که صندلی‌های ماساژور دارند، بهترین صندلی ماساژور ماشین نیز باید این مکان را داشته باشد تا ماساژ شما کامل باشد. روکش صندلی باید راحت باشد و در صورت کثیف شدن با یک دستمال تمیز شود.

یکی از ماساژهایی که حین رانندگی به شما کمک زیادی می‌کند، ماساژ شیاتسو است. در طب سنتی چینی انرژی ای وجود دارد که به انرژی حیات معروف است نام این انرژی، انرژی چی است. اطبای چینی با فعال کردن این انرژی باعث درمان بیماری‌ها و افزایش طول عمر می‌شوند. ماساژ شیاتسو از جمله روش‌های فعال کردن انرژی چی است. این امکان باید در بهترین ماساژور صندلی ماشین تعبیه شده باشد.

ویژگی بسیار مهم دیگر بهترین صندلی ماساژور ماشین، داشتن کمربند است. خرید صندلی ماساژور ماشین به دلیل افزایش راحتی شما حین رانندگی و جلوگیری از خطر انجام می‌شود. خرید این صندلی نباید امنیت شما را به خطر بیندازد، به همین دلیل باید حتماً کمربند ایمنی برای بسته شدن و جلوگیری از حرکت راننده و صندلی داشته باشد.

صندلی‌های ماساژور ماشین دارای ماساژ ضربه‌ای نیز هستند که باعث جلوگیری از گرفته شدن و کوفتگی عضلات می‌شود. ماساژ ضربه‌ای ماساژی عمیق است که می‌توانید آن را فعال و یا غیرفعال کنید. غلتک‌ها و گوی‌های صندلی با حرکت در طول عضلات شما را ماساژ می‌دهند. گرمکن صندلی ماساژور ماشین باعث گرم شدن عضلات و آسیب ندیدن آن‌ها در طول ماساژ می‌شوند.

تعمیر ماساژور خودرو

دلایل خرید صندلی ماساژور ماشین

قطعاً بهترین دلیل برای خرید صندلی ماساژور ماشین، این است که راحتی بیشتری پشت فرمان داشته باشید. مسافرت کردن با ماشین شخصی خود، برای بسیاری از افراد بهترین روش مسافرت است. تنها سختی این سفر اذیت شدن راننده برای ساعت‌ها نشستن طولانی روی صندلی است. با خرید بهترین صندلی ماساژور ماشین می‌توانید سفر بسیار خوبی را تجربه کنید. علاوه بر فراهم کردن راحتی جسمی، ماساژ گرفتن با این صندلی باعث بهبود اخلاق راننده نیز می‌شود و سفر بیشتر خوش می‌گذرد. ساعت‌ها نشستن روی صندلی گردش خون شما را مختل می‌کند و باعث آسیب‌هایی مثل سیاتیک یا دیسک کمر می‌شود. خرید صندلی ماساژور ماشین می‌تواند به بهبود گردش خون کمک کرده در نتیجه از خواب رفتن پا و سیاتیک یا فشار به مهره‌های کمر جلوگیری کند.

بهترین صندلی ماساژور ماشین را از آیرست بخواهید

شرکت آیرست تولید کننده بهترین لوازم و صندلی‌های ماساژور ماشین است. شرکت آیرست با همکاری با بهترین پاساژها و مراکز خرید مثل پالادیوم و بانک‌های مطرح از جمله بانک کشاورزی و بانک رفاه کارگران بهترین بودن خود را ثابت کرده است. صندلی ماساژور ماشین آیرست در هر بار روشن شدن به مدت 15 دقیقه شما را ماساژ می‌دهد و سپس به طور خودکار خاموش می‌شود.

ماساژ پهلو و گردن و نشیمنگاه با گوی و غلتک و کیسه هوا از مزایای این صندلی ماساژور است. برنامه اشعه مادون قرمز و گرمکن و قابلیت اتصال با فندک ماشین از جمله دیگر امکانات صندلی ماساژور آیرست هستند. با خرید این صندلی از کمپانی آیرست می‌توانید از خدمات پس از فروش و گارانتی نیز بهره‌مند شوید.

سؤالات متداول

بهترین ماساژور صندلی ماشین چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

بهترین ماساژور صندلی ماشین باید ویژگی‌های متفاوتی از قبیل وزن مناسب، ایمنی کافی، برنامه‌های متنوع ماساژ و روکش مناسب و راحت داشته باشد. برای اطلاع بیشتر به متن مقاله مراجعه کنید.

بهترین ماساژور صندلی ماشین در بازار چیست؟

بهترین ماساژور صندلی ماشین ساخت شرکت آیرست است. محصولات این شرکت دارای خدمات پس از فروش بوده و با ارگان‌های معروفی مثل پالادیوم و بانک‌های مختلف همکاری می‌کند.

جمع بندی بهترین ماساژور صندلی ماشین

با توجه به سبک زندگی امروز انسان‌ها زمان زیادی از روز را روی صندلی ماشین می‌گذرانند. استفاده از ماساژور صندلی ماشین می‌تواند ترافیک و شلوغی خیابان‌ها را تا حد خیلی زیادی برای شما قابل تحمل کند. برای خرید ماساژور صندلی ماشین در ابتدا باید به ویژگی‌های ظاهری مانند ابعاد، شکل و وزن قابل تحمل دقت کنید. ماساژور صندلی ماشین باید دارای انواع مختلفی از ماساژ از جمله ماساژ ضربه‌ای باشد.

ماساژ ضربه‌ای باعث جلوگیری از کوفتگی عضلات می‌شود. ماساژور صندلی ماشین نباید وزن زیادی داشته باشد و باید بتوان به راحتی آن را جا به جا کرد. ازآنجاکه ایمنی سرنشینان در مرحله اول اولویت است ماساژور صندلی ماشین باید دارای کمربند باشد. استفاده از ماساژور صندلی ماشین باعث گردش خون بهتر شما هنگام رانندگی می‌شود. این مسئله شما را از دردهای ناراحت‌کننده‌ای مانند درد سیاتیک یا خواب رفتن پا نجات می‌دهد.

درحال حاضر کمپانی آیرست با تولید محصولات بی‌نظیر در زمینه‌ی ماساژ، مانند ماساژور پرتابل در انواع مختلف و یا صندلی ماساژور ماشین، در صدر کیفیت محصولات ماساژ قرار دارد. می‌توانید با مراجعه به بخش محصولات سایت آیرست از ویژگی‌های ماساژور صندلی ماشین آیرست اطلاع حاصل کنید.