website statistics

نمایندگی ماساژور iRest

ايده طراحي و تولد ايرست از دل همکاری دانشگاه هاي هاروارد و Zhejiang و Tsinghua و پارك هاي علم و فناوري در کنار بسیاری از برندهای معروف فناوری مانند LG، توشيبا و فيليپس به مرجع اصلی تولید صندلی ماساژور برقي در سراسر جهان تبدیل شده است. همانطور كه مي دانيد،آرامش تضمین كننده تندرستی، سلامتی و کیفیت زندگي هر فردي است و ايرست با كلي تحقيق و تلاش از درون جامعه علمي و فناوري سر برآورده تا آرامش و راحتي را ثانيه به ثانيه به شما هديه دهد.

صندلی‌های ماساژور ايرست که برای استفاده حرفه‌ای نیز تایید شده‌اند، به‌دلیل کیفیتشان بسیار کارآمد و ساخته شده با طرح‌های جذاب و مواد بادوام و چرم درجه يك است كه شما را از هزينه هاي تعمير و نگهداري در طولاني مدت بي نياز مي كند.

اگر كمي با صندلي ماساژ آشنايي داشته باشيد، نوآوری واقعی را در داخل صندلی پیدا خواهيد كرد و می‌توانید پیشرفته‌ترین سیستم ماساژ را به صورت شبيه سازي به همراه هزاران الگوی خودکار ماساژ در اين محصول مشاهده كنيد. بنابراين،قطعا سرمايه گذاري بر روي خريد صندلي ماساژ ايرست ارزشش را دارد.در ايران نيز مي توانيد ازطريق معتبر ترین نمایندگی شرکت irest آرامش را براي خود خريداري كنيد.

چرا بايد صندلي هاي ماساژ iRest خريداري كرد؟

تقريبا تمام صندلي هاي ماساژ ايرست داراي ربات هايي است كه بر حس لامسه دلالت دارند و نه تنها احتمال صدمات بدني را حين ماساژ به صفر می رساند،بلکه امکان برنامه ريزي الگوهای ماساژ مختلف و نادر را نيز فراهم می کند. به همين دليل،اين صندلی های ماساژ از لحاظ تحقیق و توسعه در سراسر جهان برتری دارند.

صندلی های ماساژور ايرست با اسكن ویژگی های بدن هر فرد، ماساژ خاصي را ارائه مي دهد همچنين با وجود گزينه هاي مختلف از قبيل عملکردی که موقعیت شما را در حین ماساژ صاف می کند، سر شما را کمی پایین تر از پاهایتان می آورد و به شما احساس شناور شدن در فضا را می دهد، یک احساس واقعا آرامش بخش و راحته که باعث بهبود وضعیت بدن و اثربخشی ماساژ مي شود.

در حقيقت،خرید صندلی ماساژ ايرست به معنای سرمایه گذاری بر سلامتی خود، چه جسمی و چه روحی است همچنين وجود يك صندلی ماساژور همیشه در دسترس به شما کمک می کند تا از استرس و فشار روزانه کاری خلاص شوید.

با نمایندگی ماساژور iRest چه چیزی را به دست خواهید آورد ؟

 iRest به معناي آسايش براي رفع خستگي با تاكيد بر طب سوزني افراد دلاویر آمریکا تاسیس شد و یک حق ثبت جهانی را به خود اختصاص داد و امروزه  در بیش از 150 کشور جهان محصولات خود را به فروش می‌ساند و روزانه بیش از هزاران نفر حداقل يك صندلي آیرست در خانه خود دارند.

محصولات ماساژور آیرست اولین بار در سال 1383 توسط شرکت اسپیتمان آسا وارد بازار ايران شد. بعد از اين، طی 17 سال شبکه هاي نمایندگی متعدد در سراسر کشور برند آیرست، را براي كسب رضايت مشتريان و خریداران در ايران شكل گرفت.در حال حاضر تقريبا در تمام شهرهاي ايران مي توانيد يكي از صندلي هاي ماساژ ايرست را تهيه كنيد.

با خرید از نمايندگي ماساژور iRest میتوانید از خدمات ارسال رایگان محصولات،آموزش طريقه کار با محصولات و گارانتی بهره مند شوید.

نمايندگي هاي معتبر ما در کشور

آدرس: البرز،کرج،عظیمیه،مجتمع خرید مهراد مال     09195002013 – 09120958379

آدرس: تهران، ونک،تقاطع پل ملاصدرا و کردستان،بن بست فرشید،پلاک ۴ واحد ۱۰     09195002013 – 09120958379

آدرس: مازندران،متلقو،مجتمع خرید الماس قو خاورمیانه(برجهای عظیم‌زاده )    09195002013 – 09120958379 – 01154630965

آدرس: رامسر،مجتمع خرید آرامش   09195002013  – 09120958379

آدرس: خزرشهر کیلومتر یک جاده دریاکنار،جنب فامیلی مارکت فروشگاه مبل ماساژ 09120958379 – 09195092013 – 01135277294

 

نتيجه ای که از خواندن این مقاله ( نمایندگی ماساژور iRest ) گرفتیم 

در هر صورت با خريد يك صندلي ماساژور هزینه مراقبت و نگهداری از بدن خود را پرداخت كرده ايد. صندلی ماساژ شما 24 ساعته و در تمام طول سال در دسترس است. حتی در تعطیلات آخر هفته یا نصف شب نيز مي توانيد ماساژ لذت بخشي را دريافت كنيد.

اگر هرگز در زندگی خود ماساژ نداشته اید، پس معیارهای متفاوتی دارید. اما با ترکیبی از سلول‌های هوا، حرکات کششی و مکانیسم‌هایی که به طور همزمان و هماهنگ با یکدیگر یک سرمایه گذاری عالی برای سلامتی شماست.