website statistics

فروش صندلي ماساژ برای سالمندان

سالمندان بزرگترين سرمايه هاي ما هستند كه از بودن در كنار آنها و تداعي خاطرات خوش كودكي لذت مي بريم.بهترين هديه براي قدرداني از اين عزيزان و مراقبت از سلامتي آنها در نظر گرفتن يك صندلی ماساژ خوب است.تصور کنید با یک ماساژ معمولی چقدر ماهيچه و مفاصل خسته و دردناك آنها تسكين مي يابد. یک صندلی ماساژ راحتي مانند ماساژور حرفه اي مشکلات سلامتی مختلف آنها مانند، دردها و دردهای مکرر، تنش ، کاهش تحرک،بهبود آمادگی جسمانی و بهبود سلامتي را حل مي كند. ما شرایط خواص برای فروش صندلي ماساژ برای سالمندان داریم که می توانید با عضویت در اینستاگرام ما از این امتیاز بهرمند شوید .

همانطور كه مي دانيد،بدن ما با افزایش سن فرسوده می شود.هر چه سن ما بالاتر می رود، بیشتر اوقات درد، مشکلات مفصلی، دژنراسیون یا سایر شرایط همراه با افزایش سن را تجربه می کنیم. وضعیت بدن و قدرت عضلانی نيز تغير مي كند. بنابراین، یک راه عالی برای کاهش بیماری ها لذت بردن از ماساژ منظم روی صندلی ماساژور است. همچنين فیزیوتراپی، فعالیت های استخر و اغلب ماساژ روی صندلی ماساژ راه حل خوبی تقويت مهارت هاي حركتي سالمندان است.

حتما مي دانيد از خانه خارج شدن براي حضور منظم سالمندان در جلسات ماساژدرماني چقدر مهم است.از مزیت‌های بزرگ داشتن یک صندلی ماساژور در خانه سالمندان این است که نيازي به رفت و آمد مكرر در محل ماساژ ندارند و بدون اینکه از خانه خارج شوید بهترين ماساژ را دريافت خواهيد كرد. در اين مقاله علاوه بر بيان مزایای صندلی ماساژ برای سالمندان و نحوه فروش صندلي ماساژ برای سالمندان آشنا مي كنيم .

مزاياي صندلي ماساژ براي سالمندان

  • ماساژ منظم به یک فرد مسن اجازه می دهد بهتر راه برود و گردش خون بهتري داشته باشد.
  • متأسفانه بسیاری از سالمندان پس از از دست دادن همسر یا شریک زندگی خود به تنهایی زندگی می کنند و ارامش كافي در زندگي ندارند،یک صندلی ماساژور آرامش را به زندگي انها برمي گرداند.
  • ماساژ منظم با افزايش جريان خون در بدن سالمندان عملکرد آنها را افزايش و دردشان را كاهش مي دهد.
  • اگر یک فرد مسن نتواند مانند گذشته ورزش یا حرکت کند، ماهیچه های او سفت می شوند. ماساژ می تواند این ماهیچه ها را نرم کند و به از بین بردن سفتی ناشی از عدم تحرک کمک کند.
  • برخی از سالمندان هر شب فقط چند ساعت می خوابند و با درد یا احساس بی قراری از خواب بیدار می شوند. صندلي ماساژ کمک کند تا سالمندان از خواب عمیق تر لذت ببرند.

قبل از خرید صندلی ماساژ برای سالمندان چه نکاتی را باید در نظر گرفت:

ماساژ یک راه عالی برای کاهش دردهایی است که با افزایش سن ایجاد می شود.از آنجایی که اکثر سالمندان وقت رفتن به اسپا یا ماساژ را به طور منظم ندارند، یک صندلی ماساژور در خانه یک جایگزین عالی مي باشد.صندلی‌های ماساژور فواید سلامتی مهمی از قبيل بهبود انعطاف پذیری، کاهش تنش مزمن ماهیچه ای و حتی کاهش استرس به خصوص براي سالمندان به همراه دارد. استفاده منظم از صندلی ماساژ توسط شهروندان مسن به سادگی به روند زندگی روزمره آنها کمک می کند. هنگام جستجوی یک مدل مناسب برای سالمندان باید چندین جنبه را در نظر گرفت. اول از همه، صندلی های ماساژي كه برای استفاده در خانه طراحی شده است و کار با آنها آسان مي باشد را بايد انتخاب كنيد.

جمع و جور صندلی های ماساژ هستند که برای سالمندان عالی هستند. اين نوع صندلي ها با یک ماساژ تسکین دهنده یک ماساژ کاملا آرام بخش ارائه می دهند. همچنين وجود ويژگي ماساژ کامل بدن براي سالمندان عالي است. ین مدل همچنین به لطف گرمایش، تجربه فوق‌العاده دلپذیری را به ارمغان می‌آورد که باعث گرم شدن ماهیچه‌های منقبض شده و ماساژي لذت بخش مي شود.

مزایای سلامتی استفاده از صندلی ماساژور براي سالمندان

بزرگترین مزیت بالقوه صندلی ماساژ برای سلامتی سالمندان اينكه عضلات آنها را انعطاف پذیرتر مي كند. همانطور كه مي دانيد،با افزایش سن، بدن انعطاف‌پذیری کمتری دارد و ماهیچه‌ها خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهند. تمرین دادن عضلات از طریق ماساژ به حفظ این کشسانی و در نهایت تحرک مفاصل کمک مي كند. البته سالمندانی که دچار شکستگی استخوان، ديابت،لخته گي خون، درد ساق پا و کبودی یا رگ به رگ شدن ماهیچه هستند، نباید از صندلی ماساژور استفاده کنند.

برخی از ویژگی های صندلي ماساژ براي سالمندان
  • كنترل راه دور

صندلي ماساژ سالمندان بهتر یک کنترل از راه دور برای سالمندان داشته باشد تا به راحتي تنظیمات صندلی ماساژور را انجام دهند.البته انتخاب یک صندلی ماساژور كه با سيستم گرمايشي كار كند ممكنه براي سالمندان مناسب نباشد زيرا ممكنه گرما به بدن آنها آسيب برساند.

  • گزينه درازكشيدن

دارا بودن گزینه دراز کشیدن حين استفاده از صندلي ماساژ  براي سالمندان بسيار مناسب است.

دو ویژگی که صندلي ماساژ سالمندان نبايد داشته باشد:
  • جاذبه صفر

این ویژگی صندلی ماساژ بدن را در یک موقعیت خنثی معلق می کند که در آن پاها در راستای قلب قرار مي گيرد. گرانش صفر برای سالمندان توصیه نمي شود، زیرا تعادل بدن آنها را به هم مي زند و باعث سرگیجه در انها مي شود.

  • صندلی های وارونه

صندلی های ماساژ وارونگی درسته كه براي کمردرد مفید هستند،اما برای سالمندان توصیه نمی‌شوند زیرا فشار خون آنها را افزایش مي دهد.

صندلی ماساژ برای سالمندان در منزل

مزیت بزرگ داشتن صندلی ماساژور امکان لذت بردن از ماساژ در آسایش خانه خود، آرام و ایمن بدون رفت و آمد با وسایل نقلیه عمومی شلوغ یا ترك خانه. با خيال راحت مي توانيد در خانه مراقب سلامت و تندرستی خود باشيد و آرامش و نشاط می خود را افزايش دهيد. با این حال، باید به خاطر داشت که صندلی ماساژ یک “درمان معجزه آسا” برای تمام دردهای نوظهور سالمندان نیست. توصیه می شود پیاده روی و غذای سالم را در كنار صندلی ماساژ براي سلامتي خود در نظر بگيريد.

 

بعد از مطالعه این مطلب (فروش صندلي ماساژ برای سالمندان) مطالب زیر را نیط به شما پیشنهاد می کنم

صندلی ماساژ برای اطفال