website statistics

فواید صندلی ماساژ

فواید صندلی ماساژ

اگر شما هم قصد دارید که از صندلی های ماساژور استفاده کنید، بهتر است ابتدا با فواید صندلی ماساژ آشنا شوید تا بتوانید با آگاهی کامل یکی از آن ها را متناسب با نیاز خود خریداری کرده و به کار بگیرید. در این مقاله سعی بر آن داریم تا در خصوص فواید صندلی های ماساژ تمام آنچه را که می دانیم با شما در میان بگذاریم تا شما نیز لذت استفاده از این دستگاه را تجربه کنید، پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

 فواید صندلی ماساژ چیست؟

 این سؤالی است که افراد به هنگام خرید صندلی ماساژ از خود می پرسند چرا که برای تهیه این دستگاه ها هزینه قابل توجهی را پرداخت خواهند کرد، پس بدیهی است که بخواهند از کارایی و فواید این دستگاه ها آگاهی یابند. حال در اینجا درباره فواید صندلی های ماساژور توضیحاتی را برای شما ارائه خواهیم داد که به شرح موارد زیر هستند:

 

کاهش استرس

 شاید بتوان گفت اولین عاملی که افراد را مجاب می کند تا صندلی ماساژ را بخرند همین کاهش استرس می باشد. براساس تحقیقات انجام شده ماساژ می تواند هر نوع استرسی را رفع کند. به عبارت دقیق‌ تر، هنگامی که بدن شما ماساژ داده می شود، اندروفین طبیعی در بدن آزاد می گردد، آزاد سازی اندروفین در بدن باعث آرامش و بهتر شدن خلق و خوی شما می شود. سوای تحقیقات انجام شده، می توانید تنها یک بار صندلی ماساژ را امتحان کنید، پس از اولین دفعه نیز تغییرات به وجود آمده را متوجه خواهید شد که تا چه اندازه استرس شما کاهش می یابد.

 

افزایش گردش خون

 افزایش گردش خون از دیگر فواید صندلی ماساژ می باشد، زمانی که از صندلی ماساژور استفاده می کنید، جریان خون و مایع لنفاوی شما به وسیله ماساژ تحریک می گردد و همین امر باعث گردش بهتر خون می شود، از طرفی عملکرد عروق نیز بهبود می یابند. همانطور که می دانید خون حاوی اکسیژن و مواد مغذی است که با افزایش گردش خون این محتویات به مغز و کل بدن می رسد، در نهایت مغز و بدن شما با دریافت این مواد سرحال تر و سالم تر می شود.

 

افزایش انعطاف پذیری

 صندلی ماساژ عضلات بدن را اصطلاحا از حالت خشکی در می آورد و باعث منعطف شدن آن می گردد. به احتمال زیاد شما نیز با همچین موقعیتی روبرو شده اید که پس از یک روز کاری طولانی عضلات پشت و کمر شما درد بگیرند و به اصطلاح خشک شوند به طوری که نتوانید برای چند ساعت به درستی حرکت کنید و با هر حرکت درد شما بیشتر شود، در این شرایط فواید صندلی ماساژ مشخص می شود چرا که با کمک آن می توانید این معضل را حل کنید. ماساژ دامنه حرکت و انعطاف پذیری عضلات را بیشتر می کند و عضلات و مفاصل با استفاده از آن شل می شوند.

 

تسکین درد

 پیشتر نیز در موارد قبلی به صورت جزئی به این مورد اشاره کردیم که صندلی های ماساژور درد مفاصل و عضلات را کاهش می دهند و در بیشتر مواقع به کل آن را از بین می برند. لازم به ذکر است که صندلی ماساژ می تواند هر درد عضلانی و مفصلی را در هر جای بدن تسکین دهد. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که به صورت مداوم دردی را در قسمتی از بدن خود احساس می کنید، به عبارتی گرفتار درد های مزمن و حاد هستید، ماساژ درمانی شدیداً به شما پیشنهاد می شود.

 

خواب راحت تر

 اگر از بی خوابی یا کم خوابی رنج می برید و تا الان نتوانستید راه حلی را برای آن پیدا کنید، پیشنهاد ما استفاده از صندلی ماساژ است. زمانی که گردش خون شما بهبود می یابد و سطح سروتین (هورمون تنظیم خواب) نیز بالا می رود، قطعا یک خواب آرام و راحتی را خواهید داشت. دو عامل افزایش گردش خون و سطح سروتین با استفاده از صندلی ماساژور امکان پذیر خواهد بود. به عبارتی با کمک صندلی ماساژ خوابی عمیق و راحتی را به دست خواهید آورید.

 

چرا صندلی ماساژ بخریم؟

 شما به عنوان یک شخص حق دارید که در دنیای پر تنش امروزی دقایقی را برای آرامش خود اختصاص دهید اما در بین این همه هیاهو و زندگی ماشینی چگونه می توان چند دقیقه ای خود را به آرامش دعوت کرد؟ شاید خیلی از افراد وقت و هزینه بسیاری از تفریحات را نداشته باشند اما شما می توانید تنها با یک دستگاه در منزل خود این آرامش را برای خود به ارمغان آورید.

صندلی ماساژ همان دستگاهی است که می تواند هر روز برای دقایقی به شما آرامش دهد و تنش ها و استرس را از شما دور کند. شاید بتوان همین مورد را دلیل اصلی خرید صندلی ماساژ دانست، البته با خرید آن از دیگر فواید صندلی ماساژ نیز برخوردار خواهید شد.

 

صندلی ماساژ چه تأثیری بر سلامتی دارد؟

 در بخش فوق به فواید صندلی ماساژ اشاره کردیم و اگر کمی دقت کرده باشید به راحتی به این موضوع پی می برید که تمامی موارد ذکر شده به نوعی بر سلامتی افراد تأثیر گذار هستند. به عنوان مثال خواب راحت و کافی در سلامتی افراد نقش زیادی را ایفا می کند. از طرفی با افزایش گردش خون مواد مغذی و اکسیژن به کل بدن و مغز می رسد که همین عامل در سلامتی افراد نیز بسیار مؤثر است.

همانگونه که می دانید استرس بیش از حد برای هر فردی بسیار مضر و آسیب زا می باشد، پس هر چقدر استرس کم باشد به همان اندازه سلامت افراد نیز تضمین می گردد، در این مورد هم شاهد این هستیم که صندلی ماساژ باعث کاهش استرس می شود. در آخر تمامی توصیفات ذکر شده درباره فواید این دستگاه به نوعی در سلامتی افراد نقش مهمی را ایفا می کنند و می توان از صندلی ماساژور به عنوان دستگاهی یاد کرد که در سلامتی بسیار مؤثر می باشد.

 

کلام آخر

 چنانچه شما هم پس از اطلاع از فواید صندلی ماساژ به جهت خرید یکی از آن ها ترغیب شدید ما به شما یک فروشگاه معتبر را معرفی می کنیم که می توانید با خیالی آسوده صندلی ماساژ دلخواه خود را از آنجا خریداری نمائید. فروشگاه صندلی ماساژ ایرست ارائه دهنده انواع صندلی های ماساژ در طرح ها و رنگ های مختلف می باشد، جهت مشاهده محصولات ما به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و برای استعلام قیمت هر یک از صندلی های ماساژ با پشتیبانی ما تماس بگیرید.

One thought on “فواید صندلی ماساژ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *