website statistics

بهترین صندلی ماساژور خانگی

بهترین صندلی ماساژور خانگی برای شما همراهان

استفاده از بهترین صندلی ماساژور خانگی به جهت رفع خستگی پس از یک روز کاری و خسته کننده، می‌ تواند برای شما بسیار کارساز باشد. در طول روز افراد با تنش هایی روبرو می شوند و اگر شاغل هم باشند علاوه بر روحیه، عضلات آن ها نیز دچار تنش هایی می شود که باعث می گردد در پایان روز افراد بی حال و خسته شوند. همین حالت کوفتگی و خستگی بر زندگی شخصی افراد نیز تأثیر می گذارد که آن ها نتوانند بر روابط خصوصی خود نیز تمرکز کنند. حال در اینجا ما قصد داریم دستگاهی را به شما معرفی کنیم که با کمک آن در خانه می توانید خستگی خود را رفع کنید.

 

معرفی بهترین صندلی ماساژور خانگی

اختصاص عنوان بهترین تنها به یک محصول کار چندان راحتی نیست چرا که در برخی از محصولات تنها یک مورد به عنوان بهترین وجود ندارد بلکه چندین مورد از آن ها را می توان به عنوان بهترین شناخت. در خصوص صندلی ماساژ نیز این قضیه صدق می کند، به عبارتی عنوان بهترین صندلی ماساژور خانگی را می توانیم به چند مدل از آن ها اختصاص دهیم و این عنوان تنها برای یکی از آن ها کافی نیست. به همین منظور قصد داریم در ادامه به چندین مورد از بهترین صندلی های ماساژور خانگی اشاره کنیم و توضیحاتی را در باب آن ها برای شما شرح دهیم.

 

صندلی ماساژ آیرست SL-A100

صندلی ماساژ آیرست SL-A100 از برند معروف IREST می باشد که می توان آن را جزو بهترین صندلی های ماساژور به شمار آورد. با توجه به آیتم هایی که این محصول دارد، مشتری با خرید آن از متنوع ترین برنامه های ماساژ اتوماتیک بهره‌مند خواهد شد. از ویژگی های شاخص آن می توان به طراحی منحصر به‌ فرد این صندلی ها اشاره کرد، علاوه بر آن کیفیت بی نظیر ماساژ پا، صفحه کنترل لمسی، سیستم یونیزه کننده هوا و ماساژ گوی ها با تکنولوژی سه بعدی از دیگر ویژگی های برجسته این دستگاه محسوب می شوند.

 

صندلی ماساژ آیرست A389-2

این مدل از صندلی های ماساژ از برند IREST می باشند که از مدل های پر فروش این برند نیز به حساب می آیند و به دلیل داشتن ویژگی هایی‌ از بهترین های این زمینه نیز محسوب می گردند. لازم به ذکر است که صندلی ماساژ آیرست A389-2 دارای 6 نوع ماساژ اتوماتیک می باشد که از جمله آن ها می توان به ماساژ گهواره ای و ماساژ سریع DEMO اشاره کرد. همچنین این دستگاه 4 گوی ماساژ از پشت گردن تا زیر نشیمنگاه دارد که می تواند تجربه متفاوتی را در ماساژ برای شما رقم بزند.

 

صندلی ماساژ آیرست SL-A156-2

کمپانی آیرست به عنوان یکی از برترین کمپانی های دنیا در زمینه تولید محصولات ماساژ، صندلی ماساژ دیگری را نیز به مرحله تولید رسانده که می توان آن را از بهترین صندلی های ماساژ به شمار آورد. صندلی ماساژ آیرست SL-A156-2 محصول دیگری از شرکت آیرست می باشد که ویژگی های منحصر به فرد آن همانند دیگر محصولات این شرکت باعث شده که نام این محصول را نیز در لیست بهترین صندلی ماساژور خانگی بیاوریم. وجود 6 کیسه هوا در قسمت ساق پا و ریل منحنی S شکل داخل دستگاه تا زیر نشیمنگاه از جمله آیتم های شاخص این دستگاه می باشد.

 

صندلی ماساژ RT-5862

این دسته از صندلی های ماساژ از برند ROTAI است که به ماساژ فول اتوماتیک مجهز می باشد. امکاناتی که این صندلی ماساژ دارد بسیار قابل توجه بوده است به طوری که باعث شده این محصول در زمره بهترین صندلی ماساژور خانگی قرار گیرد. ماساژ 3D، ماساژ حرفه ای و متفاوت دست به شکل سوزنی و انواع برنامه های اتومات جذاب از جمله امکانات این صندلی ماساژ محسوب می گردد. از طرفی کنترل این دستگاه به صورت بی سیم از طریق سیستم عامل های اندروید و iOS نیز امکان پذیر می باشد.

 

صندلی ماساژ ROTAI 5820

پیش از این نیز از برند ROTAI صندلی ماساژی را به شما معرفی کردیم، باید گفت که محصولات باکیفیت این برند تنها به یک مورد محدود نمی شود و چندین صندلی ماساژ از این برند جزو بهترین های این عرصه به حساب می آیند. صندلی ماساژ ROTAI 5820 از دیگر محصولات این کمپانی می باشد که توانسته با امکانات موجود رضایت مشتریان را جلب نمایند و به یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین صندلی های ماساژ تبدیل گردد.

 

صندلی ماساژ RT-8900

این صندلی های ماساژور دو هسته ای بوده و از دو مکانیسم ماساژ مجزا به صورت همزمان استفاده می کنند تا حس بدیعی را به کاربر ارائه دهند. از طرفی طراحی خاص این محصول به همراه امکانات بروز توانسته این محصول را در لیست بهترین صندلی ماساژور خانگی جای دهد. همچنین تنوع برنامه های ماساژ در این صندلی به واسطه تکنیک های خلاقانه و مکانیزم ماساژ سه بعدی آن را به یکی از پر فروش ترین محصولات این شرکت بدل کرده است.

خرید صندلی ماساژور خانگی

بدیهی است که صندلی های ماساژور به علت کارکردی که دارند گران قیمت هستند، به علاوه افراد به هنگام خرید این دستگاه ها شاید در تشخیص اصل یا غیر اصل بودن آن ها سررشته ای نداشته باشند، به همین دلیل برخی از فروشندگان محصولات غیر اصل را به جای محصولات اصل به خریداران می فروشند و هزینه محصول اصل را مطالبه می کنند. با این اوصاف اگر می خواهید که صندلی ماساژوری را تهیه فرمائید بایستی به یک فروشگاه معتبری مراجعه نمائید تا هزینه اضافی و زیادی را بابت آن پرداخت نکنید.

ما اینجا هستیم تا به شما فروشگاه اینترنتی معتبری را معرفی کنیم تا به کمک آن صندلی ماساژور باکیفیت و اصل را خریداری نمائید و یک ماساژ لذت بخش را تجربه کنید. فروشگاه صندلی ماساژ ایرست با بیش از یک دهه سابقه در زمینه فروش صندلی های ماساژ آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. در واقع فروشگاه ما به عنوان بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی کشور کیفیت محصولات خود را تضمین می نماید و شما با خرید از ما دیگر درباره ضمانت و کیفیت محصولات نگرانی خاصی نخواهید داشت.

 

قیمت صندلی ماساژور خانگی

همانطور که می دانید صندلی های ماساژ در انواع مختلفی طراحی و ساخته می شوند، به طوری که هر یک از آن ها آیتم ها و امکانات متنوعی دارند به همین دلیل قیمت هر کدام از آن ها نیز با دیگری متفاوت است، جهت اطلاع دقیق از قیمت ها با شماره تماس های موجود در این صفحه تماس بگیرید.

 

سخن پایانی

خرید بهترین صندلی ماساژور خانگی چالش هایی‌ را در پیش خواهد داشت اما با فروشگاه صندلی ماساژ ایرست می توانید به راحتی این چالش ها را پشت سر بگذارید و محصول باکیفیتی را از ما خریداری کنید. در فروشگاه ما انواع مدل های صندلی ماساژ موجود می باشد که طبق سلیقه خود می توانید یکی از آن ها را به دلخواه انتخاب کرده و خریداری نمائید.

One thought on “بهترین صندلی ماساژور خانگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *