website statistics

چرا مبل ماساژ بخریم

اغلب مردم فکر می کنند مبل ماساژ یک محصول درجه یک و لوکس است که مردم عادی نمی توانند از عهده هزينه خريد آن برآیند. و یا چرا مبل ماساژ بخریم ، اما شايد اگر از مزایای استفاده از مبل هاي ماساژ آگاه بوديد ديگر به عنوان يك كالاي لوكس به آن نگاه نمي كرديد.

اگر در فكر خريد مبل ماساژ هستيد ، حتما به طور مكرر با افكاري از قبيل ، آیا واقعا خريد مبل ماساژ مفید است؟ آیا طبق جدیدترین مد است؟ اصلا خريد مبل ماساژ به چه دردي مي خورد؟چرا بايد پولم را براي خريد آن هدر بدم؟ مواجه مي شويد. جالب است بدانيد ،طبق تحقيقات مبل های ماساژ به دليل مزاياي پزشكي و سلامتي به طور فزاینده ای در کانون توجه دانشمندان قرار گرفته است. همچنين اغلب پزشکان ماساژ حرفه ای را در صورت ، کمردرد مزمن ،فردي كه تحت عمل جراحی قرار گرفته ، درد نوروپاتی در صورت ابتلا به دیابت ، استرس مزمن و گردش خون ضعیف توصيه مي كنند.اگر هنوز در خريد مبل ماساژ دچار شك و ترديد هستيد با خواندن ادامه اين مقاله بهتر مي توانيد تصميم گيري كنيد.

دلايل محبوبيت مبل هاي ماساژ  

اگر از ناحیه استخوان و ماهیچه آسيب ديده باشيد.حتما مي دانيد كه بهبود آسیب های استخوانی  و التيام آنها نسبتا زمان بر است و مستلزم مصرف مداوم داروهاي ضد درد است. اكثر پزشكان در اين وضعيت توصیه به هفته اي سه بار ماساژ مي كنند.

خب خودتون حدس بزنيد هزينه هاي ماساژ چقدر برايتان گران تمام مي شود. البته به جز هزينه ها، مبل های ماساژور دارای مزایای سلامتي بيشماري نيز هستند و دقیقاً به همین دلیل که مبل های ماساژ روز به روز محبوب تر و بخش ضروری از زندگی می شوند.

چرا مبل ماساژ بخرم؟

انتخاب یک مبل ماساژ ( مانند مبل ماساژ روتای و ایرست )  به شما کمک می کند تا احساس آرامش ، انعطاف پذیری بیشتر و بدون دردي داشته باشيد.

  • شل شدن عضلات دردناک

اگر شغل شما مستلزم ایستادن طولامي مدت است یا اگر درد عضلانی بعد از تمرین هاي ورزشي دارید انتخاب و خريد يك مبل ماساژور خوب عضلات خسته را شل مي كند و حس خوشايندي براي شما ايجاد مي كند.

تکنیک شیاتسو ، ماساژ هوا و گرمادرماني در برخي مبل ماساژورها ماهیچه های سفت شما را شل می کند و میزان درد را كاهش مي دهد.

  • کاهش استرس ، تنش و اضطراب

در محل كار خود مدام دچار استرس مي شويد،جالب است بدانيد ماساژ صندلی 10 دقیقه ای در محل کار استرس شما را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

اگر از استرس ، اضطراب و افسردگی رنج می برید ، صندلی ماساژ گزينه خوبی است. این صندلی ها هورمون های استرس و فشار خون را برای تثبیت خلق و خوی شما کاهش می دهند.

  • بهبود روحیه

مشکلات بهداشت روانی سالانه ده ها میلیون نفر را تحت تأثیر قرار می دهد با روي كار آمدن مبل هاي ماساژ اين مشكلات تا حدي كاهش يافته اند.مبل هاي ماساژ با افزايش امواج دلتا آرامش بسيار زيادي به شما تزريق مي كنند ،گویی خوابیده اید. با كاهش سطح کورتیزول ، استرس کمتری خواهيد داشت.

  • بهبود سلامت قلب و عروق

مبل هاي ماساژ با ويژگي گرانش صفر وضعیت گردش خون را در سراسر بدن شما افزایش می دهد  و قلب به طور موثرتري خون را پمپاژ می کند.بنابراين براي مبتلايان به مشكلات قبلي مناسب است.اما

اگر هنوز مشکلات قلبی ندارید ، مبل های ماساژ به شما در جلوگیری از آنها کمک می کند و خطر مشکلات قلبی را کاهش می دهند.

  • مديريت درد کمر

مبل های ماساژ از طریق ویژگی هایی مانند شیاتسو ، ارتعاش ، گرما و کشش ، عضلات شما را شل کرده و درد شما را کاهش می دهند. اگر سیاتیک یا دیسک دارید ، گرفتن مبل ماساژ به شما کمک شاياني خواهد كرد.

  • تقویت ایمنی

اگر با بیماری مزمن روبرو هستید یا مکرراً بیمار می شوید ، گرفتن مبل ماساژ به بدن شما کمک می کند سلول های سفید بیشتری تولید کند.

آیا صندلی های ماساژ فواید پزشکی دارند؟

بله ، صندلی های ماساژ دارای مزایای پزشکی نيز هستند. تمام مزایای پزشكي بر سلامت شما تأثیر مثبت می گذارد. البته در صورت موارد زیر استفاده از ماساژ  خطرناک هستند:

  • زخم های بهبود نیافته
  • استخوان های شکسته
  • بثورات جدی
  • اعصاب خرد شده
  • فتق دیسک های ستون فقرات

در كل مبل هاي ماساژ دارای مزایای پزشکی بیشماری هستنداما قبل از استفاده حتما با پزشک مشورت کنید .

انتخاب مبل ماساژ در مقابل درمانگر ماساژ

اگر بين انتخاب مبل ماساژ و درمانگر ماساژو دچار ترديد هستيد با مقايسه زير مي توانيد بهتر تصيم بگيريد.

  • دوست نداريد از طريق ماساژ تماس انسانی داشته باشيد
  • دوست نداريد به طور هفتگی به درمانگر ماساژ مراجعه کنید
  • می خواهید تکنیک ها ، برنامه ها و شدت ماساژ خود را انتخاب کنید
  • مطابق برنامه خود تمايل داريد در خانه ماساژ انجام دهيد
  • تکنیک هایی مانند گرانش صفر یا گرما درمانی كه فرد ماساژور نمي تواند انجام دهد.
  • دوست داريد هنگام ماساژ از گوش دادن به آهنگ ها لذت ببرید

بنابراين اگر مشتاق تعامل انسانی هستید ، یک ماساژور را انتخاب کنید. در غیر این صورت ، اگر می خواهید گزینه های پیشرفته تری از ماساژ در خلوت انجام دهيد ، پس بهتر يك مبل ماساژ بگیرید.هزینه خريد يك مبل ماساژ کمتر از یک سال ماساژ هفتگی برای شما آب خواهد خورد. البته به علاوه تمام مزایای اثبات شده برای سلامتی شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *