website statistics

نقد و بررسي صندلي ماساژ ایرست

نقد و بررسي صندلي ماساژ ایرست

 

هر صندلی ماساژ ترکیبی از ویژگی ها و تنظیمات منحصر به فردي دارد، امروز بازار صندلي هاي ماساژ بسيار داغ است و مارك هاي گوناگوني روي كار آمده اند. اگر از سیاتیک و کمردرد يا خستگي و استرس رنج می برید و به دنبال يك صندلي ماساژ كاربردي هستيد مطمئنا مقايسه و انتخاب بهترين صندلي دشوار خواهد بود.

شرکت های صندلی ماساژ توانایی خود را در ایجاد صندلی های با کیفیت بالا و توانایی ارائه یک ماساژ آرامشبخش در خانه بهبود بخشیده اند. صندلی های ماساژ ايرست نمونه ای عالی از این محصولات هستند. در اين مقاله به نقد و بررسي صندلی ماساژ ایرست يكي از بهترين و پرفروش ترين مارك هاي صندلي ماساژ پرداخته ايم.

كمي درباره صندلي ماساژ ایرست

اگر به دنبال بهترین صندلی های ماساژ هستید ، ممکن است نام ايرست را شنيده باشيد،ايرست یکی از بهترین مارک های صندلی ماساژ در بازار است. بنابراين اگر به دنبال گزینه های با کیفیت و درجه یک در اين حوزه هستيد، Irest بدون شك بهترین مارک  و البته گران ترين مي باشد. با يك بار سرمایه گذاری سالها مي توانيد از تجربه ماساژ تقریباً انسانی اين صندلي ها لذت ببريد. ناگفته نماند،صندلی ايرست بسته به فضا و دکوراسیون شما در 5 رنگ کرم ، بژ ، قرمز ، خاکستری ، مشکی ، قهوه ای وجود دارد.

ويژگي هاي صندلي ماساژ 

  • گرانش صفر

وقتی صحبت از صندلی های ماساژ با گرانش صفر می شود تجربه یک ماساژ آرامش بخش در ذهن خريداران تداعي مي شود.

ويژگي گرانش صفر در صندلي هاي ماساژ،پاها و ساق پا را در دمای 118 درجه بالاتر از قلب قرار می دهد و در نتيجه  از احساس بی وزنی لذت خواهيد برد.علاوه براين ويژگي گرانش صفر برای تسکین کمردرد و بهبود گردش خون مفيد است.

  • Autоmаtіс Chесk

حالت منحني در صندلي هاي ايرست با توجه به شکل منحنی ستون فقرات طراحي شده اند این فناوری جدید با وجود غلتک های SL-track گردن تا ران پا را به خوبي ماساژ می دهد.

صندلی ماساژ iRest به شما امکان می دهد ميزان سرعت غلتک SL-track را در سه سطح وسیع ، میانی و كم تنظیم کنید.با این حال ، صندلی ماساژ ايرست محدوده ماساژ را با تشخيص نوع بدن انسان به طور خودکار تنظيم مي كنند.

  • ماساژ دست

صندلی ماساژ ايرست از روش هاي ماساژور حرفه ای برای ورز دادن ، فشردن ، فلپ زدن ، فشار دادن و چرخش و چرخاندن براي ماساژ دست استفاده می شود.

  • ماساژ كيسه هاي هوا

تنها ويژگي مهم، ماساژ کیسه هوا پمپاژ خون به قلب است.صندلی ماساژ ايرست دارای 28 تا 38کیسه هوا برای ماساژ کل بدن است. چهار کیسه هوا در قسمت بالای بازو و هشت کیسه هوا در زیر بغل وجود دارد و چهار کیسه هوا برای کمر مي باشد. همچنین می توانید شدت فشار هوا را تا سه سطح تنظیم کنید.

  • ماساژ تمام بدن

صندلی ماساژور ايرست با عملکرد گرمایشي مادون قرمز ماساژ کامل بدن از گردن تا زیر پا و بازوها تا نوک انگشتان را به خوبي ماساژ مي دهد.

  • برنامه هاي ماساژ

صندلی ماساژ ايرست دارای 23 برنامه ماساژ اتوماتیک مي باشد.این برنامه های ماساژ شامل شش برنامه مراقبت بهداشتی (رژیم ، ورزش ، تازه سازی مغز ، مراقبت از ستون فقرات ، مراقبت از کمر و مراقبت از پا) ، شش برنامه ویژه(تغذیه سالم ، درمان ، حفظ تناسب اندام ، ترمیم و رفع خستگی) و پنج حالت ماساژ آرامش بخش براي استرس ، انرژی ، خواب شب خوب و مراقبت از مفاصل است.

  • ماساژ سه بعدي

به طور خاص ، فناوری ماساژ سه بعدی از بهترین اجزای این صندلی برای ارائه چندین جلسه ماساژ استفاده می کند. در این فرآیند ، تمام قسمت های بدن شل مي شود و فرد تجربه منحصر به فرد از سلامتی دارد.

انواع برنامه هاي ماساژ 

  • برنامه ماساژ گروهی

این دستگاه از یک سیستم ماساژ 2 بعدی هوشمند با تکنیک های ماساژ حرفه ای برای تسکین استرس و خستگی استفاده می کند. این برنامه 20 دقیقه ماساژ اتوماتیک برای رفع خستگی دارد.

  • گردن و شانه

اگر زمان زیادی را پشت کامپیوتر می نشینید ، ماساژ گردن و شانه برای شما مناسب است. اين نوع ماساژ درد عضلانی مهره گردن را به راحتی از بین می برد.

  • تسکین درد

برنامه ماساژ تسکین دهنده درد به مدت 20 دقیقه به تسکین درد و سفتی عضلات کمک می کند و خستگی را برطرف مي کند.

  • پشت و کمر

همانطور که از نامش پیداست ، این برنامه ماساژ مخصوص کمر طراحی شده است. برنامه ماساژ کمر در 20 دقيقه درد در ناحیه کمر و قفسه سینه کاهش می دهد.

خلاصه

اگر می خواهید ماساژ آرامش بخشی را بعد از یک روز پرتنش داشته باشید ، حالت های آرامش شامل کشش تمام بدن ، ماساژ تایلندی ، ماساژ چینی ، استراحت کامل و حالت ماساژ کیسه هوا را مي توانيد در صندلي ايرست پيدا كنيد و اوقات آرامي را براي خود به وجود آوريد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *