website statistics

سازو كار شگفت انگيز صندلی ماساژور

سازو كار شگفت انگيز صندلی ماساژور

ماساژ درماني ریشه باستانی دارد و قدمت آن به هزاران سال قبل باز می گردد با اين حال،صندلی های ماساژ طي قرن گذشته اختراع شده اند. اولین ماساژ ثبت شده به 3000 سال قبل از میلاد برمي گردد.

ماساژ عمدتا در کشورهاي مختلف براي آرامش ، جلوگیری از عفونت ها و درمان انواع بیماری ها به عنوان شیوه های درمانی استفاده مي شود. اكنون دانش ماساژ درمانی در سراسر جهان شناخته شده است و نوآوری هایی در نحوه دریافت ماساژ توسط افراد شروع شد ،يكي از اين نوآوري ها صندلي ماساژ است و مي توانيد تکنیک های مختلف ماساژ را با لمس یک دکمه دريافت كنيد.

خرید صندلی ماساژور یک سرمایه گذاری عالي است و اگر قصد خريد آن را داريد بايد محصولی را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای فیزیکی و بودجه اي شما باشد . با توجه به اينكه ، بسیاری از مشتریان نمی دانند چگونه صندلی ماساژور ایده آل انتخاب کنند. این مقاله تمام اطلاعاتی است لازم را در اختيار شما قرار مي دهد.

چرا هرفردي باید سازو كار شگفت انگيز صندلی ماساژور را بداند ؟

صندلی های ماساژ فوق العاده راحت هستند و به شما این امکان را می دهند که هر زمان که بخواهید ماساژ بگيريد.

با توجه به اينكه ماساژ درمانی مزايايي از قبيل تسکین درد ، بازسازی آسیب ها ، کاهش فشار خون ، افزایش اندورفین ، افزایش متابولیسم بدن و کاهش استرس دارد بنابراين اگر از بیماری روان و استرسی رنج می برید ، نشستن روی صندلی ماساژ به طرز باورنکردنی سطح استرس و برخي بيماري هاي شما را  به شیوه ای موثر و سالم کاهش ميدهد .اگر به خرید صندلی ماساژ اختصاصی خود علاقه دارید ، حتماً راهنماي وب سایت ما را با بررسی بهترین صندلی های ماساژ موجود در بازار بررسی کنید.

دلی های ماساژ برای ارائه انواع ماساژ شخصی در راحتی خانه ساخته شده اند. اکثر صندلی های ماساژ موجود در فروشگاه های خرده فروشی یا آنلاین مجهز به تکنیک های مختلف ماساژ هستند که می توانند با توجه به میزان شدت مورد نظر شخص سفارشی شوند. صندلی های ماساژ همچنین دارای یک حافظه داخلی هستند که امکان ذخیره تکنیک های ترجیحی ماساژ را فراهم می کند و به کاربر اجازه می دهد در جلسه بعدی ماساژ به آنها دسترسی پیدا کند.

تولید کنندگان صندلی ماساژ انواع تکنیک های ماساژ در صندلي ماساژور ارائه مي دهند از جمله:

  • ماساژ شیاتسو

ماساژ درمانی شیاتسو یا طب فشاری رایج ترین روش ماساژ موجود در مدل های صندلی ماساژ است که تنش عضلانی را کاهش داده و سردرد ، استرس ، اضطراب و افسردگی را تسکین می دهد.

  • ماساژ سوئدی

 

ماساژ سوئدی یک تکنیک ماساژ است که در مدیریت درد ناشی از آسیب های ورزشی مدیریت بیماری هایی مانند آرتریت ، سندرم تونل کارپ و سردرد موثر باشد.

  • ماساژ بافت هاي عميق

ماساژ بافت عمیق در مقایسه با ماساژ سوئدی شدت بیشتری دارد. ماساژ بافت عمیق برای افرادی مناسب است که اغلب تنش عضلانی یا درد مزمن را تجربه می کنند .

  • رفلکسولوژی پا

رفلکسولوژی یک تکنیک ماساژ باستانی است که بر این اصل استوار است که نقاط رفلکس روی پا مربوط به قسمتی ، اندام یا غده بدن را ماساژ مي دهد. با اعمال فشار بر یک نقطه رفلکس خاص ، قسمت مربوطه بدن از انسداد ، درد و درد برطرف می شود. پایه های صندلی ماساژ با غلتک های ماساژ رفلکسولوژی طراحی شده اند که بر نقاط هدف روی پا فشار وارد می کنند و به بهبود انرژی و گردش خون کمک می کند .

  • ماساژ حرارتی

ماساژ حرارتی یا ویژگی گرما درمانی صندلی های ماساژ از حرارت در طول ماساژ براي شل شدن و تسکین سریعتر ماهیچه ها کمک می کند.

  • ماساژ فشرده سازی هوا

برخی از صندلی های ماساژ با کیسه های هوا طراحی شده اند و حرکات فشاری را برای تسکین درد و تنش عضلات انجام می دهند. ماساژ فشرده سازی هوا برای دست ها ، بازوها ، شانه ها ، باسن و ران توصیه می شود.

معرفی انواع صندلی ماساژور

  • صندلی های ماساژ کامل بدن

رایج ترین انواع صندلی های ماساژ ، صندلی های ماساژ کامل بدن نامیده می شوند. اکثر صندلی های ماساژ کامل بدن گردن ، بدن ، شانه ها ، ساق پا و پاهای شما را ماساژ می دهند. مدلهای جدیدتر حتی دست و بازو را نیز انجام می دهند.

 

 

 

  • صندلی ماساژ سنتی

صندلی ماساژ سنتي ارگونومیک و قابل حمل است و سر ، گردن ، شانه ها ، پشت ، بازوها و دست ها را به خوبي ماساژ مي دهد. اين صندلي ها به دلیل قابل حمل بودن صندلی قادر به ارائه ماساژ در محل مختلف در محیط های مختلف هستند .

صندلي ماساژ سنتي اغلب در دفاتر تجاری ، رویدادهای تقدیر از کارکنان ، نمایشگاه های تجاری ، کنفرانس ها ، رویدادهای شرکتی و غیره استفاده می شود.

  • صندلی ماساژ روباتیک

یک صندلی ماساژ روباتیک شامل موتورهای الکترونیکی داخلی و چرخ دنده هایی که برای ماساژ طراحی شده است. صندلی های ماساژ روباتیک دارای ریموت کنترل هستند و به شما امکان می دهد نوع ، محل و شدت ماساژ خود را تنظیم کنید. صندلی های ماساژ روباتیک به گونه ای ساخته شده اند که شبیه به تخت خواب هستند و براي آرامش ، کاهش فشار خون و ضربان قلب و افزایش متابولیسم مناسب هستند.

  • انواع مختلف صندلی ماساژور

امروزه ژاپن بزرگترین مصرف کننده صندلی ماساژ است و برخی نظرسنجی ها نشان می دهد که بیش از 20 درصد از خانواده های ژاپنی صاحب صندلی ماساژ هستند. جالب اینجاست که بزرگترین تولید کننده صندلی ماساژ چین است. صندلی های ماساژ از نظر قیمت ، سبک و شدت بسیار متفاوت هستند و از جدیدترین فناوری برای ارائه ماساژهای انسان نما استفاده مي كنند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *