website statistics

تعمیر صندلی ماساژور

صندلی های ماساژور اختراعات بزرگی هستند که این امکان را برای مصرف کنندگان فراهم كرده اند که از ماساژور اجتناب کنند و به راحتی در خانه ماساژ انجام دهند. صندلی هاي ماساژ از ماساژ کل بدن تا مشخص کردن نقاط خاص را شامل می شود. برندهای زیادی در اين زمينه وجود دارد كه یکی از مزیت های آن دستورالعمل های تعمیر صندلی ماساژور است .

تقريبا اغلب صندلی‌های ماساژ با دوام و از مواد باکیفیت ساخته شده‌اند،بنابراين نگهداری از آن‌ها آسان است. با اين وجود، با دوام ترين وسايل نيز ممكنه روزي دچار مشكل شوند. بنابراين دانستن اینکه برای پشتیبانی و تعمير صندلي ماساژ به کجا بايد مراجعه كرد،بسيار ضروري است. خوشبختانه، تولید کنندگان پیشرو صندلی ماساژ در جهان مجهز به تیم های پشتیبانی عالی هستند اما در ايران دسترسي به آنها به تقريبا غير ممكنه است .در واقع، پيدا كردن مكان هاي تعميرات صندلي ماساژ كار آساني نيست و اگر با تعمیر آن آشنایی ندارید حتما بايد به فرد متخصص مراجعه كنيد.در اين مقاله ما علاوه بر معرفي اين مكان ها شما را با چند و چون هاي تعمير صندلي ماساژ آشنا مي كنيم.

نحوه عیب یابی صندلی ماساژور

مانند هر قطعه ای از تجهیزات الکترونیکی که دچار اشکال می شود، اولین قدم در عيب يابي صندلي خراب مراجعه به دفترچه راهنمای آن و تنظيم مجدد دستورالعمل ها مي باشد.اگر پس از تنظیم مجدد صندلی ماساژور، مشکل همچنان ادامه داشت، وقت آن رسیده که براي تعمير صندلي ماساژ خود اقدام كنيد.

برخي از عيوب صندلي ماساژ:

مشكل: صندلی ماساژور صدای تق تق یا صدا می دهد و زیرپایی به طور کامل بسته نمی شود.

راه حل: مهره ای که قطعات قیچی را در کنار هم نگه می دارد ممکن است نیاز به سفت شدن داشته باشد. اگر قیچی خم یا شکسته باشد، نیاز به تعویضاست.

مشكل: صندلی ماساژور کج شده است.

راه حل: ممکن است لنت صندلی در اثر استفاده مکرر فرسوده شده باشد و تعويض آن توصيه مي شود.

مشكل: موتور صندلی ماساژور کار می کند، اما مکانیسم آن حرکت نمی کند.

راه حل: فضای ناکافی بین صندلی ماساژور و دیوار ممکن است به چارچوب داخلی آن فشار بیاورد و باعث قطع اتصال T-bar شود.اگر T-bar قطع شده باشد، می توان آن را دوباره وصل کرد. اگر قیچی به طور دائم خم شده باشد، قطعه باید تعویض شود.

 

مشكل: کیسه های هوا در جلسه ماساژ باد نمی شوند.

مشکل: لوله پمپ هوا شکسته یا جدا شده است و باید تعویض شود.

برخی از تعمیرات ممکن است برای صاحب صندلی ماساژور بسیار ساده باشد و بشود در خانه انجام داد. با این حال، بهتر هميشه از یک تکنسین خبرهدر اين زمينه كمك بگيريد.

تعمير صندلی ماساژور در چند مرحله آسان

صندلی های ماساژور می توانند احساس خوبی به شما بدهند. گاهی اوقات مشکلی پیش می آید و صندلی ماساژ شما ممکن است از کار بیفتد. نترسید. نکات ساده ای وجود دارد که می توانید برای تعمیر صندلی ماساژور خود قبل از تعقیب تعمیرکار امتحان کنید. بیایید نگاهی به نحوه تعمیر صندلی ماساژ بیاندازیم.

اغلب خرابي هاي صندلي هاي ماساژ صداهای عجیب و غریب از موتور، حرکات غیرمنتظره از ماساژورها، گرم شدن بیش از حد بخاری یا عدم گرما است. براي تعميرات مراحل زيرا را انجام دهيد:

  • بررسي سیم برق و اتصالات

اولین چیزی که باید بررسی کنید که آیا صندلی ماساژ شما کار نمی کند یا خیر سیم برق است. مطمئن شوید که به طور کامل به برق وصل شده است. یک بار آن را از برق بکشید و اگر همه چیز درست بود دوباره وصل کنید.

  • بررسي فیوز

صندلی ماساژور ممكنه فیوز یا قطع کننده مدار دچار بروز مشکل شده باشد. اگر صندلی ماساژ از کار افتاد یا باشد، فیوزها را بررسی کنید و فیوزهای سوخته را تعویض کنید.

  • تنظيم مجدد

اغلب صندلی های ماساژ دارای دکمه تنظیم مجدد هستند. برای یادگیری نحوه تنظیم مجدد مدل خاص خود، به دفترچه راهنمای مالک صندلی ماساژور خود مراجعه کنید.

  • بررسي سیم کشی داخل صندلی

اگر قسمتی از صندلی ماساژ مانند ماساژور پشت، گرما یا لرزش کار نمی کند، سیم کشی و اتصالات را بررسی کنید. اول از همه، سیم برق صندلی ماساژور را جدا کنید. سپس به دنبال اتصالات شل یا هر سیم کشی آسیب دیده باشید.

  • بررسي اتصالات کنترل از راه دور

اگر کنترل از راه دور به درستی کار نكند، ممکن است مشکل از راه دور باشد. اتصال کنترل از راه دور را از برق جدا کرده و دوباره وصل کنید و صندلی را دوباره تنظیم کنید. اگر LED ها، چراغ ها یا نمایشگرهای روی کنترل از راه دور کار نكنند، ممکن است نیاز به تعویض ریموت داشته باشید.

  • بررسي اتصالات کیسه هوا

اگر کیسه‌های هوا روی صندلی کار از کار افتاده باشند، اتصالات پمپ هوایی که کیسه هوا را باز می‌کند، بررسی کنید. هم اتصالات هوا و هم برق. همچنین ممکن است در صورت سالم بودن اتصالات خود موتور را نيز بايد بررسي كنيد.

  • بررسي موتورها و مکانیسم ماساژ

اگر موتورصداهای عجیب و غریبی تولید كنند یا صداهای سایشی دارند ممکنه موتور سوخته باشد یا دنده ها یا تسمه ها کنده یا شکسته باشند. در اين مرحله،برای تهیه قطعات جایگزین با سازنده صندلی ماساژور خود مشورت کنید.

  • پيدا كردن تعمیرکار صندلي ماساژ

اگر با بررسي تمام موارد هنوز مشكل صندلي پابرجا موند براي رفع اش، وقت آن رسیده است که یک تعمیرکار خوب پیدا کنید. اگر صندلی شما گارانتی داشته باشد كه چه بهتر اما در صورت اتمام آن به نزديك ترين تعميركار صندلي ماساژ مراجعه كنيد.

چگونه تعميركار صندلی ماساژ خوب پیدا كنم؟

هنگامی که صندلی ماساژور شما نیاز به تعمیر داشته باشد، بهترین اقدام این است که برای راهنمایی با سازنده اصلی تماس بگیرید. برندهای معروف  دارای بخش‌های خدمات و پشتیبانی مشتری هستند، متاسفانه در ايران امكان برقراري ارتباط با برخي از اين برندها نيست مخصوصا اگر گارانتي آن به پايان رسيده باشد.همچنين، هیچ تضمینی وجود ندارد که قطعات مناسب تحویل شما داده شوند( در صورت شک، همیشه با خرده فروش یا سازنده اصلی مشورت کنید). بنابراين تنها راه چاره اينكه يك تعميركار خوب صندلي ماساژ پيدا كنيد.

تعمیر صندلی ماساژور در کرج

فروشگاه اینترنتی صندلی ماساژ ایرست به عنوان گروه تخصصی تعمیر صندلی ماساژ یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر صندلی ماساژ میباشد که پاي خود را در زمينه  تعميرات تخصصی صندلي هاي ماساژ باز كرده است.اگر ساكن كرج هستيد مي توانيد از طريق مراجعه به آدرس : البرز،کرج،عظیمیه،مجتمع خرید مهراد مال و يا شماره هاي تماس 09195002013،09120958379 با تعمیرکاران ما در سطح كرج در ارتباط باشيد.

تعمیر صندلی ماساژور در تهران

صندلی ماساژور بهترین انتخاب برای کسانی است که دوست دارند از مزاياي ماساژ کامل بدن در خانه بدون نیاز به حضور در مراکز ماساژ و صرف هزينه هاي گزاف لذت ببريند. در كنار تمام اين مزايا در صورت خرابي بايد تعميركار يا تكنسين خوب پيدا كنيد. تعمیرات صندلی ماساژ به دانش فنی احتیاج دارد و بايد توسط کسانی که در اين زمينه تخصص دارند،انجام شود. شايد با مقداری تحقیق و مطالعه بتوانيد برخي موارد پیش پا افتاده و سطحي را برطرف كنيد.

نصب و تعمیر صندلی ماساژ در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص فروشگاه اینترنتی صندلی ماساژ ایرست انجام می شود. استفاده کنندگان از صندلی ماساژ در منازل، باشگاه ها و سازمانها می توانند به سادگی از خدمات تعميرات ما در سطح تهران با مراجعه به آدرس : ونک،تقاطع پل ملاصدرا و کردستان،بن بست فرشید،پلاک ۴ واحد ۱۰ و يا تماس با 09195002013، 09120958379 بهره مند شوند.

تعمیر صندلی ماساژور در مازندران

با توجه به زندگی ماشینی و استرس های روزانه، ماساژ بیشتر از هر زمانی ابزاری برای آرامش و انرژي مجدد مهیا کرده است، صندلی ماساژ یکی از این ابزارها می باشد، اما مثل هر وسیله ای نیاز به سرویس و تعمیر دارد.

گروه فروشگاه اینترنتی صندلی ماساژ ایرست با داشتن متخصصان باتجربه در تعمیر صندلی ماساژ با یکی از مراکز تعمیر در این زمینه مي باشد كه ساكنان مازندران مي توانند با مراجعه به مازندران،متلقو،مجتمع خرید الماس قو خاورمیانه(برجهای عظیم‌زاده)و تماس با شماره هاي 09195002013،09120958379،01154630965 از خدمات تعميرات ما بهره مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *