website statistics

آموزش کار با صندلی ماساژور SL-A100

قبل از آموزش کار با صندلی ماساژور SL-A100 این مقاله را کامل مطالعه نمایید زیرا با دید بهتری می توانید یک صندلی ماساژ خوب تهیه کنید .

اگر علاقه مند به  خريد صندلي ماساژ هستيد،با يه سرچي در گوگل احتمالا با برندهاي مختلفي آشنا خواهيد شد كه يكي از بهترين آنها صندلي ماساژ ايرست است. صندلی هاي ماساژور ايرست يكي از باکیفیت و ممتاز ترين برندهای ماساژ در بازار است .

شايد مجبور بشيد براي خريد اين صندلي هزينه گزافي را متحمل شويد،اما به دليل دوام و امكانات بي نظير ايرست اين هزينه را به عنوان سرمايه گذاري براي شما تلقي مي شود به علاوه اينكه تجربه ماساژ عالی را براي شما به همراه دارد.همانطور كه مي دانيد،صندلي هاي ايرست مدل هاي مختلفي دارد كه يكي از برترين آنها صندلی ماساژور SL-A100 است .افرادي كه قصد خريداري اين مدل از برند ايرست را دارند براي آشنايي بيشتر با طرز كار آن مي توانند آموزش کار با صندلی ماساژور SL-A100 را در اين مقاله مطالعه كنند.

آشنايي با صندلی ماساژور SL-A100

صندلی ماساژور SL-A100 با دارا بودن 23 عملکرد ماساژ خودکار، تنظيم 5 سرعت ماساژ و انواع برنامه هاي ماساژ كه بر روی صفحه نمایش لمسی LED نشان داده مي شود،كاملترين امكانات ماساژ را ارائه مي دهد.

اگر به برنامه ماساژي علاقه مند هستيد در حافظه دستگاه براي دفعات بعد ذخيره مي شود.چيزي كه اين صندلي ماساژ را از هم رده هاي خود متمايز مي كند ماساژ منحصر به فرد پاها است،غلتک های پا همراه با فشار هوای ، کف و بالای پا و همچنین تاندون آشیل (قسمت هاي حياتي پا هستند) را ماساژ می دهند.

حين ماساژ با اين دستگاه هيچ فشاري بر روی شانه ها، دست ها، بازوها، کمر، ساق پا و زانوها و پاها احساس نخواهيد كرد. زيرا كه، 36 ایربگ برای هدف قرار دادن کل بدن در آن گنجانده شده است.همچنين به لطف گرمایش فیبر کربن آن،مي توانيد از ماساژ سنگ داغ در 3 سطح تنظیم دما از 40 تا 50 درجه سانتیگراد لذت ببرید.

ايرست با رونمايي از اين مدل صندلي هاي ماساژ تمامي نيازهاي كاربران را در نظر گرفته است وماساژ هدفمندتری را ارائه می دهد.

آموزش کار با صندلی ماساژور SL-A100

  • کنترل صوتی هوش مصنوعی

هنگامی که صندلی ماساژور باز یا در حالت آماده به کار است، به صندلي بگوييد “سلام” طي 6 ثانيه در جواب خواهد گفت، ” من اینجا هستم”.  اگر دکمه  صدا را روی پانل کلید میانبر هندریل به مدت 3 ثانیه فشار داده و نگه دارید مي توانيد کلمات ورودی خود در صندلي ذخيره كنيد.

  • عملکردهای ماساژ خودکار

12  نوع عملکرد ماساژ خودکار از جمله ماساژ راحتي، ماساژ آرامش بخش، ماساژ کششی، ماساژ شانه و گردن، ماساژ پشت و کمر، ماساژ کل بدن، محافظت از ماساژ مهره ها، ماساژ خستگی، کشش عضلات جانبی و خواب آرام را دريافت خواهيد كرد.

  • تراك SL

این مدل از صندلی ماساژور ايرست با تراک SL می توانید از ماساژ دست های ربات صندلي از گردن تا پاها لذت ببرید.

  • گرانش صفر

3سطح زاویه گرانش صفر روي صندلي وجود دارد، كه با کلیک بر روی دکمه ماساژ راحت ، قلب و زانوها در یک خط افقی قرار مي گيرند که به طور موثر فشار قلب کاهش و گردش خون تحریک مي شود. همچنين براي تسكين كمر درد عالي است.در موقعیت گرانش صفر، پاها و ساق پاها در 118 درجه بالاتر از قلب قرار می گیرند و احساس بی وزنی به شما دست خواهد داد كه باعث می شود از آرامش لذت ببرید.

  • عملکرد کشش

از حرکات کششی یوگا در اين صندلي لذت خواهيد برد.

  • اسکن خودکار بدنه

پس از روشن شدن صندلی،به طور خودکار قد، عرض شانه و وزن شما را اسكن مي كند. سپس نقطه مناسب برای ماساژ را مورد هدف قرار مي دهد.

  • ماساژ غلتکی پا و ساق پا

غلتک‌های مکانیکی در اين صندلي مکانیسم هاي ماساژ پا و ساق پا را براي ماساژي شگفت‌انگیز مهيا مي كند.

  • كيسه هاي هوا

با قرار گرفتن کیسه هاي هوا در اين صندلي بر روی شانه ها، بازوها، پاها و ساق پا آرامش کامل بدن، ماساژ عمقی ، رفع خستگی و درد بدن را احساس خواهيد كرد. صندلی ماساژ A100 همراه با 38 کیسه هوا كل بدن را ماساژ مي دهند و گردش خون را تحريك مي كنند.

  • بلندگوی بلوتوث

این صندلی مجهز به فناوری بلوتوث است که به کاربر این امکان را می دهد تا موسیقی مورد علاقه خود را با بلندگوهای باکیفیت گوش کند.

  • گرمایش درمانی

با عملکرد عملیات حرارتی اين صندلي،پدهای گرم کننده در ناحیه کمر با حدود 40 درجه سانتیگراد، نه تنها گردش خون را تحریک ميکند، بلکه عضلات دردناک یا بافت های آسیب دیده را تسکین ميدهد.

  • غلتک ماساژور SL-track

صندلی ماساژور iRest A100 دارای یک ریل منحنی شکل SL است که ستون فقرات را با توجه به شکل خمیده اش ماساژ می دهد.اين فناوري ماساژ فقط در صندلي هاي ايرست وجود دارد.

  • ماساژ سه بعدی

ماساژ مكانيكي سه بعدی در صندلی ماساژور iRest A100 باعث می شود احساس کنید که در سالن ماساژ هستید. با استفاده از دست های ماساژ سه بعدی، به طور موثر مهره های گردنی و مهره های کمر ماساژ داده مي شود.دست های ماساژ سه بعدی کمک زیادی به شما می کند تا از شر هر نوع کمردردی خلاص شوید. همچنین خستگی شما را از بین می برد.

  • ماساژ تمام بدن

در صندلی ماساژ بالشتک سر وجود دارد می توانید بالشتک های سر را آزادانه رو به بالا و پایین تنظيم کنید.

در پشت صندلی ماساژ، یک عملکرد گرمایش مادون قرمز وجود دارد. عملکرد گرمایش پشت تا دمای 40 تا 50 درجه سانتی گراد درد کمر شما را تسکین مي دهد.هر دو صندلی ماساژور دارای دست های ماساژ هوشمند 135 سانتی متری برای ماساژ پشت و لگن مي باشند. صندلی ماساژور A100 شیاتسو در جهت عقربه های ساعت و خلاف جهت عقربه های ساعت و ماساژ کیسه هوا در قسمت پا ارائه می دهد.

  • ویژگی های اضافی

حالت حافظه سه بعدی به شما امکان می دهد برنامه های ماساژ سفارشی خود را ذخیره کنید.

طراحي ساده همراه با ماساژ چند حالته ، دارای حسگر نقطه طب فشاری كه به شما اجازه می دهد  تمام قسمت های بدن خود را ماساژ دهید. اگر از سیاتیک و کمردرد رنج می برید، ماساژ طب فشاری برای شما مفید است.  اين صندلی ماساژور همچنین دارای صفحه نمایش لمسی Super LED هفت اینچی با سیستم عامل UI است. با این صفحه نمایش می توانید تمام برنامه های ماساژ را کنترل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *