بهترین مدل های صندلی ماساژ آیرست

بهترین مدل های صندلی ماساژ آیرست

هم اکنون بهترین مدل های صندلی ماساژ آیرست در فروشگاه صندلی ماساژ ایرست موجود می باشد، اگر برند انتخابی شما هم آیرست است می توانید بهترین مدل های صندلی ماساژ این برند را از فروشگاه ما خریداری نمائید. برند آیرست یک برند چینی می باشد که نزدیک به دو دهه است که در ایران نیز فعالیت خود را آغاز نموده و فروشگاه ما یکی از نمایندگی های این برند خوشنام می باشد، ما با داشتن نمایندگی این برند تماما محصولات باکیفیت و اورجینال این برند را وارد کشور می کنیم و بدین طریق بهترین محصولات را برای مشتریان خود ارائه می دهیم. برای آشنایی بیشتر با بهترین مدل های برند آیرست به توضیحات زیر توجه داشته باشید.

 

معرفی بهترین مدل های صندلی ماساژ آیرست

 عموما محصولات تولید شده برند آیرست از کیفیت بالایی برخوردار هستند و اصولاً تمامی آپشن های روز دنیا در ساخت آن ها به کار گرفته شده است اما با این حال باز هم از بین آن ها شاهد نمونه هایی‌ هستیم که نسبت به بقیه عملکرد و کارایی بهتری دارند، اگر شما هم به دنبال بهترین ها هستید توصیه می کنیم که ادامه این مقاله را از دست ندهید چرا که قصد داریم بهترین مدل های صندلی ماساژ آیرست را به شما معرفی کنیم.

 

صندلی ماساژ آیرست مدل SL_A100

 این مدل از صندلی ماساژ آیرست دارای متنوع ترین برنامه های ماساژ اتوماتیک است که همین تنوع باعث شده که این مدل انتخاب کثیری از سلایق باشد. به عبارتی این صندلی ها به ۲۳ ماساژ اتوماتیک مجهز هستند که از جمله آن ها می توان به ماساژ گهواره ای، ماساژ سه بعدی و ماساژ سریع DEMO اشاره کرد. در قسمت سر آن ها نیز بالشتک هایی‌ وجود دارند که دارای قابلیت تنظیم هستند.

از طرفی می توانید صندلی ماساژ را متناسب با قد افراد نیز تنظیم کنید و همچنین دسته های بغل صندلی را هم می توان جدا کرد و در مواقع دلخواه مجددا آن را به صندلی وصل نمود. در قسمت پشت مربوط به ناحیه کمر هیتر گرمایشی با فیبر کربن وجود دارد. آپشن Zero Gravity در این مدل از صندلی برند آیرست مشهود می باشد و شما می توانید با استفاده از این آپشن در حالت بی وزنی قرار بگیرید.

 

صندلی ماساژ آیرست مدل 2_A389

 این مدل نیز از بهترین مدل های صندلی ماساژ آیرست محسوب می شود که دارای ۴ گوی ماساژ از پشت گردن تا نشیمنگاه به صورت L SHAPE می باشد. در برخی از مدل ها به مکانیزم ماساژ پا اهمیت زیادی داده نمی شود اما غافل از اینکه اعصاب همه اندام ها در کف پا قرار دارد، به همین دلیل این مدل از صندلی ماساژ آیرست برای ماساژ کف پا تکنولوژی تلفیقیرولینگ و ماساژ هایی‌ مانند ماساژ گواشا تایلندی، ماساژ تیغه ای یا همان طب سوزنی را ارائه می دهد. همچنین برای اینکه فشار و استرس ستون فقرات کاهش یابد و از طرفی وضعیت جریان خون بهبود پیدا کند می توان صندلی را در حالت بی وزنی قرار داد.

بهتر است بدانید که گرمایش ۴۰ تا ۵۰ درجه می تواند باعث بهبود یافتن درد پشت کمر شود، از این رو این صندلی ها به هیتر گرمایشی مجهز هستند که به افرادی که درد پشت کمر دارند کمک می کند تا درد آن ها التیام یابد.

 

صندلی ماساژ آیرست مدل 2_SL_A156

 دلیل اینکه این مدل در بین بهترین مدل های صندلی ماساژ آیرست قرار گرفته است می تواند به خاطر امکانات منحصر به فرد آن باشد. در این مدل ها رولینگ هایی از قسمت گردن تا زیر نشیمنگاه وجود دارند که باعث می شوند کاربر ماساژی لذت بخش را تجربه کند. همچنین در قسمت ساق پا کیسه های هوایی تعبیه شده است که به کمک آن ها ساق پا ماساژ داده می شود.

بعلاوه در داخل دستگاه تا زیر نشیمنگاه ریل منحنی S شکلی قرار گرفته است که باعث می شود ستون فقرات و عضلات این ناحیه به آرامش برسند. از طرفی تمامی صندلی های ماساژ آیرست به بلوتوث مجهز هستند و شما می توانید با اتصال به آن ها موزیک دلخواه خود را از طریق اسپیکر این صندلی پخش کنید.

 

صندلی ماساژ آیرست مدل SL_A801

 ماساژ دو هسته ای در گردن، کمر و نشیمنگاه، ماساژ چهار بعدی، ماساژ ریل LOS انعطاف پذیر، ماساژ دست مکانیکی و پنوماتیک از جمله ماساژ هایی‌ هستند که این صندلی به کاربران خود ارائه می دهد. هر یک از ماساژ های ذکر شده به نوعی تجربه فوق العاده ای را برای کاربر رقم می زنند، مثلا ماساژ دو هسته ای باعث کاهش تنش های عضلانی می شود و گردش خون را بهبود می بخشد. در ماساژ چهار بعدی ماساژ دو هسته ای و مالش ساق پا با همدیگر ترکیب می شوند، در واقع این ماساژ تمام قسمت های بدن را پوشش می دهد.

همچنین برای افرادی که در قسمت بالاتنه دچار درد و خشکی هستند ماساژ ریل LOS مناسب می باشد. با ترکیب مکانیک و پنوماتیک برای دست ها و مچ ها نیز ماساژی کامل برنامه ریزی شده است.

 

خرید بهترین مدل های صندلی ماساژ آیرست

 در خصوص بهترین مدل های صندلی ماساژ برند آیرست توضیحاتی را در بخش فوق برای شما شرح دادیم، چنانچه از بین موارد ذکر شده مدلی را انتخاب کرده اید می توانید برای خرید آن به فروشگاه معتبر صندلی ماساژ ایرست‌ مراجعه کنید. در فروشگاه ما می توانید بهترین مدل ها را با نازل ترین قیمت ها خریداری نمائید. همچنین از کیفیت محصول خریداری شده نیز اطمینان کامل خواهید داشت چرا که فروشگاه ما یکی از نمایندگی های معتبر برند آیرست است که محصولات را مستقیما از شرکت آیرست خریداری می کند و واسطه ای در این بین وجود ندارد که در اصل بودن محصولات شکی باشد.

 

قیمت صندلی های ماساژ آیرست

 همانطور که می دانید صندلی های ماساژ آیرست در انواعی از مدل ها تولید می شوند و هر یک از این مدل ها قیمت متفاوتی دارند. از طرفی صندلی های ماساژ به دلیل ساختاری پیچیده و امکاناتی که بر روی آن ها تعبیه شده قیمت بالایی دارند اما اگر بخواهید آن ها را با قیمت معقولی خریداری نمائید به فروشگاه ما سر بزنید. در فروشگاه صندلی ماساژ آیرست انواعی از بهترین مدل های صندلی های ماساژور موجود می باشد که قیمت آن ها طبق آخرین آپدیت ها در زیر محصولات درج شده است.

 

سخن پایانی

 شما لایق یک زندگی بدون تنش و باآرامش هستید، ما اینجا هستیم تا شما را برای داشتن چنین زندگی یاری کنیم، ما با ارائه بهترین صندلی های ماساژور به شما ساعاتی بدون استرس و تنش را هدیه می دهیم تا دقایقی از شبانه روز را به خود اختصاص دهید و برای سلامت جسم و روح خود وقت بگذارید، با ما به آرامش می رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *