website statistics

بانداژ پا HFB2

سنگ درمانی علم نويني است كه طي ده هاي گذشته وارد ايران شده است ،تعداد افراد كمي از مزاياي آن مطلع هستند. سنگ ها از دل طبيعت هستند و كاربردهاي فراواني براي انسان دارند. ماساژدرماني با سنگ علاوه بر اينكه از بدن سم زدایی مي كند به شل شدن ماهیچه ها و جذب گردش خون نيز کمک می کند.

این تکنیک ماساژ درمانی قرن ها در فرهنگ های بومی آمریکا برای تسکین درد و آرامش استفاده مي شود. این تکنیک اخیراً برای رهایی افرادي كه از درد مکرر ناشی از بیماری هایی مانند آرتروز ، بی خوابی و تنش شدید رنج مي برند،رواج یافته است. علاوه بر این، به کاهش شدت اسپاسم عضلانی ، افزایش انعطاف پذیری مفصل و بهبود سیستم ایمنی کمک می کند.

كف پا هميشه مهم ترين قسمت بدن براي طب سوزنی است،بنابراين جاي تعجب نيست كه ماساژ كف پا به بهبود گردش خون و شل شدن عضلات كمك مي كند. براي ماساژ كف پا به سنگ هاي ماساژ معمولا  از بانداژ پا استفاده مي شود. بانداژ پا HFB2  كمك به تثبیت و ثابت ماندن سنگ ها ، در ناحيه پا مي كند. امروزه بسياري از فیزیوتراپیست های حرفه ای از اين درمان استفاده مي كنند.

بانداژ پا HFB2چيست؟

بانداژ پا HFB2 نوعي از بانداژ است كه از 100٪ پنبه و قابل شستشو ساخته شده اند و مزاياي سنگ درماني را افزايش مي دهد. اين بانداژ در اندازه های مختلف متناسب با نیازهای شما وجود دارد .به وسيله بانداژ پا HFB2 مي توانيد حس ماساژي عالي با مجموعه ای از سنگ های داغ روی پاها ، بازوها یا ساق پا خود تجربه كنيد.

بانداژ پا با انتقال گرمای سنگ هاي ماساژ به كف پا مزاياي زيادي دارد و از گرفتگي عضلات جلوگيري مي كند. علاوه براين، بانداژ پا  می توانند سنگ های داغ را براي ماساژ درماني در قسمت های انحنای بدن مانند گردن ، شانه ، شکم ، گلوتئال و كف پاها ثابت نگه دارند.

بانداژ پا چگونه است و چه كاربردي دارد؟

اگر مستعد ابتلا به سردی دست ها و پاها هستيد یا فقط به دنبال یک ساعت آرامش مي باشيد،ماساژ درماني با سنگ داغ بهترین گزينه براي تسكين و احساس راحتی است.

این نوع ماساژ از گرما و فشار سنگهای داغ و صاف برای شل كردن ماهیچه ها استفاده می شود. همانطور كه مي دانيد،ماساژ سنگ داغ با نفوذ روي لایه های عمیق بافت ماهیچه ،تنش و سفتی آنها را  كه ممكنه ناشی از هوای سرد باشد،كاهش مي دهد.

اغلب ماساژورها از سنگ هاي داغ برای اعمال فشار مداوم بر روی ماهیچه ها ، تاندون ها و رباط های آسيب ديده استفاده می کند. همچنين از سنگ های داغ بر روی نقاط خاصی از بدن از جمله ستون فقرات ، دست ها ، پاها و حتی زیر شانه ها براي ماساژ درماني عميق  به منظور تسکین درد مزمن ، کاهش استرس و ایجاد آرامش عمیق بدن كمك مي كند.

با يكبار ماساژ و انتقال گرما به كف پا،با بهبود رگ های خونی مقدار مواد مغذی انرژی زا که قادر به گردش و تغذیه بدن است را افزايش مي دهد در نتيجه باعث بهبود سلامت عمومی و ایمنی بدن می شود. پيشنهاد مي كنيم اگر از بي خواب و خستگي روزانه رنج مي بريد حتما براي آرامش و كاهش تنش خود از بانداژ پا ام تی HFB2 براي ماساژ سنگ داغ استفاده كنيد.

چرا بايد از بانداژ پا HFB2 استفاده كرد؟

ترشحات متورم روی زخم هاي پا باعث ایجاد جوش در اطراف زخم می شود و در برخي موارد عروق خونی وریدی خطر نشت پلاسما و وریدی را افزايش مي دهد.اين عارضه بيشتر در افراد ديابتي رخ مي دهد.

پانسمان های فشاری یا بانداژ پا برای بهبود روند زخم پاي افراد ديابتي كه منجر به فشار وریدی در پاها می شود بسيار مفيد است و می تواند گردش عروق خونی را مجدداً با مقدار فشار بانداژ (20-40 میلی متر جیوه) تسریع کند.بانداژ پا، با ثبيت و محكم نگه داشتن سنگ هاي ماساژ روي پا و ايجاد لایه محافظتی بین پوست و سنگ با اجازه عبور گرما روند بهبود آسیب در پاي افراد ديابتي را كاهش مي دهد.

بانداژ پا HFB2 از پارچه صد در صد قابل شستشو ساخته شده است و به گونه ای طراحی شده است که سنگ های داغ ماساژ را از تماس مستقیم با پوست جلوگیری می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *