website statistics

بالشت های طبی E05

هیچ چیز بهتر از خواب پس از یک روز کاری سخت نیست. شايد باورتان نشود اما وسايل خواب خوب،منجر به  آپنه خواب ، درد کمر و گردن ، سردرد و حتی سوزش سر دل در اثر رفلاکس اسید و خروپف مي شود.از آنجا که خواب یک سوم زندگی افراد را شامل می شود ، داشتن بالش مناسب نه تنها آرامش بخش است ،بلکه نقش مهمی در حمایت از ساختارهای پیچیده سر ، گردن ، شانه ها ، باسن و ستون فقرات ایفا می کند. شکل و محتوای بالشت هاي طبي E05 به کاهش یا جلوگیری از بسیاری از انواع شایع درد پشت و گردن ، و همچنین شانه ، لگن و سایر دردهای مفصلی کمک می کند.

بالشت های طبی E05 مطابق با دستورالعمل های ارتوپدی انجام گرفته شده است و با یکنواخت نگه داشتن بالاتنه در طول خواب ، فشار را کاهش داده و نقاط بدن را متعادل می کند. اين بالشت متناسب با شکل منحنی و موقعیت خواب فرد تنظیم شده و در طول خواب نقاط فشار بدن را کاهش مي دهد. اگر در نحوه خوابيدن مشكل داريد،استفاده از بالش مناسب اجتناب ناپذير است. در ادامه شما را بيشتر با بالشت های طبی E05 آشنا مي كنيم.

نحوه عملكرد بالشت های طبی E05 برای موقعیت خواب

شايد ندانيد اما بالش مناسب براي حفظ  آناتومی ستون فقرات و کمردرد بسیار مهم است.بیشتر بالش ها از پر و يا مواد سفت تر پر شده اند اطلا متناسب با ساختار و ارگونومي بدن نمي باشند.

وجود ارتفاع مناسب در اين بالش باعث مي شود گردن به طور غیرطبیعی به جلو یا پهلو خم می شود و باعث فشار عضلانی در پشت گردن و شانه ها می شود. این نوع موقعیت همچنین باعث مختل شدن تنفس و گاهی خروپف مي شود. برعکس ، اما اگر ارتفاع بالش خیلی کم باشد ، ماهیچه های گردن تحت فشار قرار نمي گيرند.

برای هر فردي یک خواب کامل و سالم ضروري است ، که فقط لوازم خواب با کیفیت می تواند آن را تأمین کند. بالش طبی E05 از نوع خاصی از پلی اورتان ساخته شده است که وزن و موقعيت بدن را متعادل مي كند. با توجه به خواص ارتوپدی عالی در اين بالش ،وجود آن براي استراحت بدن مناسب است. بالش های ارتوپدی E05 از نظر شکل و ظاهر بسیار متفاوت از بالش هاي ديگر هستند ، بنابراین  سازگاری سریع با آنها دشوار است.

از انجا كه بالش طبی E05 از تكنولوژي فوم پلی اورتان ساخته شده است به ستون فقرات اجازه می دهد موقعیت صحیح را در زمانی که بدن کاملاً آرام است و فشار سطحی روي بدن را كاهش مي دهد.علاوه بر اين بر عملکرد مغز و دیگر سیستم های اصلی بدن تأثیر مثبت می گذارد. استراحت روي اين بالش ها ، گردش خون بودن را عادي می كند و تأثیر مثبت بر بدن می گذارد.

پزشکان استفاده از بالش های فوم لاتکس و پلی اورتان را در دوران توانبخشی پس از آسیب های گردن و همچنین برای جلوگیری از مشکلات ستون فقرات توصیه می کنند. ويژگي مثبت بالش طبی E05  اينكه قادر به ایجاد واکنش های آلرژیک نیست. در چنین محصولاتی ، گرد و غبار هرگز جذب نمي شود ، بنابراین برای افرادی که از آسم برونش رنج می برند بسیار مناسب است.

ويژگي ها

  • راحتی و مفید بودن براي بدن
  • متناسب بودن ارتفاع بالش با موقعیت خواب و اندازه بدن
  • داراي انحناي گردن براي حفظ وزن سر در حالت راست و حفظ این منحنی در حالت استراحت باشد.
  • متناسب بودن با آناتومی ستون فقرات گردنی
  • خوابی عمیق و بدون مشكل
  • عدم كمر درد
  • تنظیم بدن ، شانه ها ، گردن ، ستون فقرات و پاشنه پا در هنگام خواب
  • كاهش فشار بین زانو، کمرو گردن
  • عدم ماهيچه درد در طول خواب
  • كاهش علائم ریفلاکس اسید که منجر به احساس سوزش در قسمت زیر سینه می شود.
  • پیشگیری از بیماریهای مرتبط با هم ترازی(بيماري هاي ستون فقرات و مفاصل)
  • تسکین درد ناشی از آرتریت ، فیبرومیالژیا ، سردرد و سایر بیماریهای جسمی
  • رقع خروپف( خروپف یک اختلال خواب آزاردهنده است که به دلیل انسداد مجرای هوا هنگام خواب رخ مي دهد.)
  • کمک در احتقان قفسه سینه ( احتقان قفسه سینه وضعیت تجمع مایع یا مخاط در قفسه سینه است).با تنظيم موقعيت سينه هنگام خواب

 

معايب بالش طبی

گردش ضعیف هوا در داخل بالش منجر به این می شود که بالشت به شدت گرم می شود ، بنابراین خوابیدن روی چنین بالشی در تابستان خوب نيست. بسیاری از تولیدکنندگان با ایجاد سوراخ های تهویه در اين بالشت ها به گردش هوا كمك مي كنند و از آنجا که مواد اين بالش سازگار با محیط زیست مي باشد،كاملا بی ضرر نیست و باعث سردرد زودگذر در برخي مي شود.

برخی از حامیان استدلال می کنند که فوم حافظه ممکن است حاوی ترکیبات آلی شيميايي (VOC) است كه برای سلامتی فرد مضر مي باشد و خطر ابتلا به سرطان و برخی دیگر از مسائل مربوط به سلامتی را افزايش مي دهد.البته هیچ شواهد علمی قطعی وجود ندارد که ثابت کند اين نوع بالش خطرناک است. همچنين گاهی اوقات داغ می شوند ، مخصوصاً برای افرادی که در خواب عرق می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *