نمایندگی صندلی ماساژور در رشت

نمایندگی صندلی ماساژور در رشت

فروشگاه ایرست بهترین نمایندگی صندلی ماساژور در رشت را دایر نموده است و از هم‌ اکنون ساکنان رشت می توانند برای خرید انواعی از صندلی های ماساژور به نمایندگی ما در این شهر مراجعه کنند. این نمایندگی که یکی از چندین نمایندگی ما می باشد خدمات ارزنده ای را در بحث فروش صندلی های ماساژور ارائه می دهد، شما با انتخاب ما از تمامی خدمات و آپشن های فروشگاه ما برخوردار خواهید شد. پس اگر شما نیز قصد خرید صندلی ماساژور را دارید و می خواهید اطلاعاتی درباره خدمات و فروشگاه ما به دست آورید، این مقاله را از دست ندهید.

بهترین نمایندگی صندلی ماساژور در رشت کدام است؟

شاید دادن عنوان بهترین به یک نمایندگی کار راحتی نباشد اما در اینجا ما شاهد این هستیم که نمایندگی های فروشگاه ایرست‌ همواره عنوان بهترین را از نظر مشتریان کسب کرده اند‌‌‌ اما شاید برای شما سؤال باشد که چرا چنین عنوانی را فروشگاه ایرست‌ کسب کرده است؟ به عبارت دقیق تر، مگر نمایندگی های فروشگاه ایرست چه خدماتی را به مشتریان خود ارائه می دهد که از نظر آن ها این فروشگاه عنوان بهترین را به خود اختصاص داده است، برای آگاهی از این موضوع به موارد زیر توجه نمائید:

 ویژگی های فنی و کیفیت ساخت

 صندلی های ماساژوری که ما در فروشگاه خود موجود می کنیم از لحاظ ویژگی های فنی و کیفیت ساخت در سطح بسیار بالایی قرار دارند. در واقع محصولات ما عموما از برند روتای و آیرست می باشند که این دو برند نیز در بازار بسیار معتبر و نامدار هستند اما مسئله اینجاست که نمونه های تقلبی صندلی های ماساژور برند روتای و آیرست توسط سودجویانی در بازار به فروش می رسند و شما به عنوان یک خریدار شاید نتوانید نمونه اصلی یا تقلبی آن را از یکدیگر تشخیص دهید، در این شرایط شما با انتخاب نمایندگی ما در شهر رشت می توانید خیال خود را آسوده کنید که حتما قرار است محصول اصل را خریداری نمائید.

خریدارانی که قبلاً از ما خرید کرده اند‌‌‌ با استفاده چندین ساله از محصولات ما به کیفیت آن ها پی برده اند به همین دلیل از این بابت ما عنوان بهترین را از آن خود کرده ایم‌.

گارانتی

 از دیگر مواردی که می توان به آن اشاره کرد گارانتی و ضمانت صندلی ماساژور می باشد. فروشگاه ما در تمامی نمایندگی های خود به خصوص در نمایندگی صندلی ماساژور در رشت که دایر کرده است، تماما محصولات خود را ضمانت می کند. در واقع این گارانتی و ضمانت صرفا به صورت شفاهی نمی باشد و برای آن برگه ای در نظر گرفته شده است که توسط کمپانی های سازنده صادر می گردد، ما نیز چون این محصولات را مستقیما از کمپانی سازنده وارد کشور می کنیم بدون هیچ چون و چرایی محصولات مربوطه دارای گارانتی معتبری هستند.

پس شما به عنوان خریدار از این قضیه مطمئن باشید که هر مدل صندلی ماساژوری را که از ما خریداری می کنید دارای گارانتی هستند.

 

آموزش

 صندلی های ماساژوری که ما در فروشگاه خود ارائه می دهیم از امکانات و آپشن های بسیاری برخوردار هستند به همین دلیل ممکن است در نگاه اول استفاده از آن برای شما پیچیده به نظر برسد اما اصلا نگران نباشید. مشاوران ما در نمایندگی صندلی ماساژور در رشت نحوه استفاده از آن ها را به شما آموزش خواهند داد.

این نوع از صندلی ها دارای برنامه های ماساژ زیادی هستند که ممکن است شما نحوه بهره‌مندی از آن ها را ندانید و یا برای تنظیمات دستی اطلاعات چندانی از آن ها نداشته باشید به همین منظور ما این تصمیم را اتخاذ کردیم که به هنگام فروش یکی از مشاوران یا کارشناسان ما آموزش های لازم را در باب استفاده از صندلی ماساژور به خریداران ارائه دهند.

 

خدمات پس از فروش

 علاوه بر موارد ذکر شده، فروشگاه ایرست‌ خدمات پس از فروش را نیز به زمره خدمات ارائه شده خود اضافه کرده است. بسیاری از فروشندگان پس از فروش محصول مربوطه دیگر مسئولیتی را در قبال محصول فروخته شده قبول نمی کنند، به عبارتی وقتی محصول با مشکلی روبرو شد در قبال آن کاری انجام نمی دهند.

از طرفی ممکن است خریداران درباره نصب و راه اندازی صندلی های ماساژور اطلاعاتی نداشته باشند و در اینجا فروشندگان باید درباره این موضوع آن ها را آگاه سازند که همانطور که گفتیم بسیاری از فروشندگان از انجام این اوامر شانه خالی می کنند. ما این نوید را به شما می دهیم که ما در نمایندگی های خود خدمات پس از فروش ارزنده ای را به مشتریان خود ارائه می دهیم و تیم پشتیبانی ما همواره کمک رسان شما خواهد بود.

فروشگاه ایرست چه برندی از صندلی های ماساژور را به فروش می رساند؟

 

در وهله اول بهتر است بدانید که فروشگاه ایرست اساسا یک فروشگاه اینترنتی می باشد که سایت آن در اینترنت در دسترس همگان قرار دارد اما این فروشگاه نمایندگی های زیادی را نیز در اکثر شهر ها برای خود دایر کرده است. در یک به یک این نمایندگی ها به خصوص در نمایندگی صندلی ماساژور در رشت محصولات باکیفیتی از دو برند روتای و آیرست ارائه می شود.

برند های روتای و آیرست در زمینه تولید صندلی ماساژور دارای نامی درخشان هستند، به طوریکه اگر فردی در زمینه صندلی ماساژور حتی کمی اطلاعات داشته باشد می تواند کیفیت و کارایی این دو برند را تأیید نماید. در واقع روتای و آیرست از معروف ترین و اصلی ترین برند های صندلی ماساژور محسوب می شوند که محصول کشور چین هستند.

فروشگاه ایرست‌ مستقیما بدون هیچ واسطه ای صندلی های ماساژ را از کشور چین وارد می کند، در این شرایط مطمئنا می دانید که اگر واسطه ای در کار نباشد، هزینه اضافی بر روی قیمت محصول کشیده نمی شود و خریدار می تواند صندلی ماساژور را با قیمتی مناسب و معقول خریداری نماید. پس شما با خرید از ما علاوه بر کیفیت و کارایی فوق العاده با قیمت مناسبی نیز محصول را تهیه خواهید کرد.

سخن پایانی

 ما در مقابل فروش محصول تعهد داریم و شما با مراجعه به ما دیگر از بابت پروسه خرید خود نگرانی آنچنانی نخواهید داشت. عزیزان ساکن در شهر رشت نیز می توانند هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری از ما خرید کنند، بدین صورت که برای خرید اینترنتی به سایت ما و برای خرید حضوری به نمایندگی ما در این شهر مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *