website statistics

مقدار فضا برای نصب صندلی ماساژ

هنگام خرید صندلی ماساژ توجه به طرح، کیفیت و رنگ آن بسيار ضروری است اما  یکی از مهمترین موارد مقدار فضا برای نصب صندلی ماساژ است، تا همین اواخر ما صندلی‌های ماساژ را دز مراکز خرید، هتل‌ها، اسپاهای زیبایی یا آسایشگاه‌ها مرتبط می‌دیدیم. مزایایی مانند فرصت استراحت در هر زمان که می خواهید بدون نیاز به ترک خانه به علاوه استفاده از فناوری های نوآورانه، افراد بیشتری را به ایده داشتن صندلی ماساژ جذب می کند.

از آنجایی که اکثر ما بیشتر وقت خود را در خانه می گذرانیم تعیین یک مکان کوچک در آن که استراحت کنیم و استرس روزانه مان را از بین ببریم به نوعی دغدغه تبدیل شده است.با در نظر گرفتن این موضوع،اگر قصد خرید صندلی ماساژ را دارید حتما بايد مقدار فضا برای نصب صندلی ماساژ را در نظر بگیرید كه در اين مطلب به آن اشاره كرده ايم.

نكات مهم در انتخاب مقدار فضا برای نصب صندلی ماساژ

  • اتاق نشیمن

با تعیین مکانی در اتاق نشیمن مي توانيد صندلی ماساژ را در گوشه ای کنار مبل قرار دهید،همچنين مي توانيد یک فرش دایره ای شکل زیر آن قرار دهید.بسته به سلیقه شخصي خود مي توانيد صندلی ماساژ را طوری قرار دهيد که رو به تلویزیون باشد ودر حين ماساژ تلويزيون تماشا كنيد.

  • اتاق استراحت

قبل از اینکه تصمیم به خرید صندلی ماساژ بگیرید، به این فکر کنید که آن را کجا قرار دهید مگر اینکه اتاق نشیمن بزرگی داشته باشید.به عنوان نمونه اگر در یک آپارتمان بزرگ زندگی می کنید، مقدار فضا برای نصب صندلی ماساژ بسيار است.

  • هماهنگي با طراحی خانه

اغلب صندلی های ماساژ در طرح ها،رنگ ها و اندازه های مختلف موجود هستند. بنابراين بايد صندلی ماساژوری را انتخاب کنید که طراحی آن، سبک فضای داخلی خانه شما را تکمیل کند.به عنوان مثال به این فکر کنید که چگونه می توانید از فضای زندگی خود نهایت استفاده را ببرید و خانه را به نقطه کانونی منحصر به فرد تبدیل کند.همچنين،سعی کنید تضاد رنگی ایجاد کنید و با چیدمان بقیه مبلمان خود به گونه ای متناسب كنيد كه از هر نظر منسجم تر و دلپذیرتر كند.

  • توجه به اندازه صندلی ماساژ

هنگام قراردادن صندلی ماساژ به خانه خود،باید اندازه صندلی را در نظر بگیرید. اغلب صندلی های ماساژ كه عملکردهای بيشتري دارند فضای زیادی را اشغال می کنند و زيبايي عالي دارند.

  • مشرف به منظره ای زیبا

اگر خوش شانس باشيد که ملکی با منظره زيبا در كنار خانه خود داريد،قرار دادن صندلی ماساژ در مکانی مشرف به آن چشم انداز عالی ايجاد مي كند.در تعيين فضا براي قرار دادن صندلي ماساژ اولین تمرکز شما بايد کجا و چگونگي قراردادن آن باشد.طوري كه بیشترین راحتی و آرامش را فراهم كند.

  • در کنار سینمای خانگی

سینمای خانگی یکی از بهترین مکان ها برای صندلی های ماساژ است. اگر یک سینمای خانگی در خانه داريد.اکثر صندلی های ماساژ برای هر اندازه و سبکی از سینمای خانگی، بزرگ یا کوچک مناسب هستند.

چگونه فضای مناسب برای صندلی ماساژ پیدا کنیم؟

امروزه صندلی های ماساژ در هر اندازه و ابعادی وجود دارند.اکثریت مدل های صندلی ماساژ، به ویژه مدل هایی که از نظر تکنولوژی پیشرفته هستند، نیاز به فضای 1×2 متر در داخل خانه دارند در حالي كه صندلی های ماساژ کوچک و جمع و جور نه تنها در هر اتاقی قرار می گیرند بلکه به فضای 70×100 سانتی متر نیاز دارند.

هنگامی که به دنبال مکانی برای قرار دادن صندلی ماساژ هستید، باید به نحوه قرارگرفتن آن نیز توجه کنید، زیرا این امر مشخص می کند که به چه مقدار فضا نیاز دارید. به عنوان مثال،مدل‌هایی وجود دارند که خم نمی‌شوند و صندلی‌هایی که می‌توان زیرپایی را همراه با پشتی بلند کرد. برخی از صندلی هاي ماساژ عملکرد  Zero Wall دارند که این امکان را فراهم می کند که صندلی به دیوار نزدیکتر قرارگيرد .بدون اینکه فضایی برای تکیه گاه وجود داشته باشد.به لطف این عملکرد،صندلی هاي ماساژ هنگام قرارگرفتن در مقابل دیوار، فضای کمتری مي گيرند.

نحوه انتخاب مقدار فضا براي نصب صندلي ماساژ  

قبل از انتخاب مقدار فضا براي نصب صندلي ماساژ در خانه باید اتاق مناسب و جایی که صندلي براي استفاده بايد در آن قرار بگيرد،انتخاب شود. معمولا صندلی هاي ماساژ در اتاق نشیمن قرار مي گيرند، قرار دادن صندلی ماساژور در اتاق نشیمن به معني استفاده سایر اعضای خانه از آن در حين تماشاي تلویزیون و كارهاي ديگر است.اگر می خواهید صندلی ماساژ براي استفاده شخصي خود داشته باشيد،معمولا اتاق خواب مکان مناسبی خواهد بود زيرا سکوت و آرامش تان را تضمین می كند.

اندازه و وزن صندلی ماساژ به مدل آن بستگی دارد، در بیشتر موارد صندلي ها سبک وزن نیستند ولی به خاطر وجود چرخ در صندلی ماساژ، می توان به راحتی آن را جابجا كرد.همينطور از تکیه‌گاه برای بلند کردن قسمت جلوی صندلی استفاده مي شود،مرکز ثقل آن روی چرخ‌گیرها قرار دارد كه سبب حركت آن مي شود.

یافتن مکان مناسب صندلی های ماساژ برای فضاهای کوچک

صندلی هاي ماساژ را مي توان در کوچکترین اتاق ها مانند اتاق خواب،راهرو، اتاق نشیمن،اتاق زیر شیروانی یا حتی اتاق مطالعه قرار داد.در كل،هر قسمتي که فضایی برای قرار دادن صندلی راحتی و نشستن در آن وجود داشته باشد،مناسب است.

طراحان صندلي هاي ماساژ با محدود کردن اندازه آنها به 73 سانتی‌متر(بدون تکیه‌گاه) عریض‌ترین و باریک ترين مدلصندلي ها را طراحي كردند.در حال حاضر،باریک ترین مدل 65 سانتی متر است اما در كل بيشترين صندلي هاي ماساژ موجود در بازار حدود 90 سانتی متر مي باشند.