website statistics

سنگ ماساژ MT HML12

سنگ ماساژ MT HML12 یا سنگ مرمر، كه به آن ماساژ سنگ سرد يا کرایوتراپی گفته مي شود. با منقبض كردن عروق خونی و بیرون کشیدن گرمای اضافی از مناطق ملتهب بدن ، علاوه بر بهبود آسیب های عضلانی ،انرژي و نيروي بدن را افزايش مي دهد در نتيجه براي کاهش التهاب یا قرمزی و کاهش سردردهای تنشی و صدمات حاد مفيد است.

سنگ ام تي HML به عنوان یک ضد احتقان قوی به سیستم گردش خون کمک کرده و جریان خون را از ناحیه هاي متورم بدن دور می کند. به همين دليل برای بهبود التهاب و آسیب های ورزشی عالی هستند. ماساژ اطراف ناحیه چشم به وسيله اين سنگ به رفع پف، سیاهی دور چشم و بهبود رنگ پوست کمک مي كند همچنين اعمال آن در نواحی سینوسی برای تسکین درد و احتقان بسيار مفيد است.  ماساژ سنگ ام تي HMLپس از ماساژ سنگ داغ به بهبود بافت ها و عضلات بدن كمك مي كند.در اين مقاله شما را با ارمز و رازهاي ماساژ درماني با اين سنگ معجزه آسا آشنا مي كنيم.

سنگ ماساژ MT HML12 چيست؟

وقتي با سنگ ماساژ MT HML12 ماساژ شويد فشار حاصل از آن با نفوذ به زیر لایه پوست وارد ناحیه فاسیا و ماهیچه مي شود و منجر به كاهش التهاب و سم زدایی بدن از طریق جریان خون مي شود. از آنجا سنگ ام تيHML نوعي ماساژ سنگ سرد  است به بهبود ماهیچه های سفت و ملتهب و انقباض و گشاد شدن عروق خونی كمك مي كند.

جالب است بدانيد، سنگ های سرد عضلات صورت و ماهيچه هاي ملتهب را تقویت کرده و براي سیستم ایمنی بدن مفيد مي باشند. سنگ های مرمر سردتر از هر سنگ دیگری در طبیعت هستند و به همين دليل به افزایش متابولیسم بدن ، کاهش درد و کاهش التهاب یا تورم کمک می کنند.

ويژگي هاي این نوع سنگ

  • اين سنگ به طور ایده آل بر روی نواحی سر ، گردن و قفسه سینه استفاده می شود و تا قبل از پایان جلسه ماساژ روح و روان شما شاداب و زنده مي شود.
  • استفاده از اين سنگ در دمای اتاق استفاده می شود زیرا کمی سردتر از دمای بدن هستند ، بنابراین پس از ماساژ نیازی به درمان خنک کننده اضافی نیست.
  • اين سنگ برايماساژ صورت ، گردن و کف دست استفاده می شود.
  • مناسب براي کاهش پفاطراف ناحیه چشم
  • توصیه می شود از این سنگ ها در مفاصل بدن استفاده نشود زیرا منجر به روماتیسم مي شود.
  • استفاده از سنگ در بين ماساژورها بسيار محبوب است.
  • شکلگرد و کشیده سنگ کاملاً در کف دست ماساژور قرار می گیرد و ماساژ با آن بسيار راحت است.
  • لبه های گرد و باریک تر سنگ برای فشار نقطه اي و ورز دادن عضلات و نواحي گرفتگي عضلات مفيد است.
  • ما از سنگهای مرمر سفید طبیعی به عنوان تنها مصالح استفاده می کنیم ، همه سنگها باهنرهای سنتی شکل داده شده و صیقل داده شده اند و کیفیت یکنواختی را در هر یک از سنگها به شما می دهند ، و شما قادر خواهید بود ماساژ سنگی عمیق تر و درمانی بیشتری ارائه دهید.
  • این سنگ به طور ایده آل براي ماساژ نواحی سر ، گردن و قفسه سینه و تجدید حیات ذهن و روح استفاده می شود.

 

چرا بايد سنگ ماساژ MT HML12انجام داد؟

  • تسکین میگرن

میگرن سردردهای شدیدی است که درد شدیدی به ویژه در یک طرف سر به مدت چند ساعت یا چند روز ايجاد مي كند. ماساژ درماني با سنگ هاي سرد که روی پیشانی ، شقیقه ها و کناره های صورت قرار مي گيرد با جلوگيري از هجوم خون به این نواحی و كاهش ضربان به كاهش درهاي ميگرني كمك مي كند.

  • بهبود پوست

درمان با اين سنگ ماساژ می تواند ترشح مواد التهاب ساز توسط سلول هاي بدن کاهش مي دهد و در نتيجه قرمزی و پف صورت را بهبود مي دهد. علاوه بر این ، با تحريك پوست ترمیم و بازسازي طبیعی سلول هاي پوست را تسریع می کند و از علائم بیماری های شایع مانند آکنه ، اگزما و روزاسه جلوگيري مي كند. همچنين با اکسیژن رسانی به سلول ها منجر به روشن شدن پوست و کاهش علائم پیری مانند خطوط ریز و چین و چروک مي شود.

  • تسکین علائم سینوسی و حساسیت

ماساژ با سنگ سرد  MT HML12 بر روی غدد لنفاوی واقع در زیر خط فک به سیستم لنفاوی کمک مي كند تا مایعات راکد در اين ناحيه را تخلیه كند و باعث بهبود علائم سینوزیت و رینیت آلرژیک مي شود.

  • احساس طراوت و آرامش

پس از دريافت ماساژ با اين سنگ احساس آرامش بخش و شادابي مي كنيد. این نوع ماساژ درمانی پوست را در صورت بروز گرگرفتگی خنک ميکند و باعث مي شود احساس طراوت داشته باشید. اگر شرايط كاري سخت و استرس زا داريد این نوع ماساژ آرامش را به شما باز مي گرداند.

  • کاهش درد و بهبود انعطاف پذیری

ماساژ درماني با اين سنگ باعث افزایش انعطاف پذیری و تحرک بدني مي شود،در نتیجه درد را نیز كاهش مي دهد.با كاهش دردهاي بدن تان شاهد افزايش انرژي و پيشرفت در كارتان خواهيد بود.

توجه: هميشه قبل از شروع هرگونه درمان درمانی ، با پزشك مشورت كنيد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *