بهترین مدل های صندلی ماساژ روتای

بهترین مدل های صندلی ماساژ روتای

اگر قصد دارید که از برند روتای صندلی ماساژوری را بخرید توصیه می کنیم که ابتدا با بهترین مدل های صندلی ماساژ روتای آشنا شوید و پس از آن برای خرید این محصولات اقدام کنید. طبیعتا برند روتای هم مانند هر برند دیگری از محصولات خود چندین مدل را تولید کرده و آن ها را روانه بازار می کند‌. به عبارتی برند روتای مدل های مختلفی از صندلی ماساژ را تولید کرده است که از بین آن ها می توان چندین مورد را نام برد که به عنوان بهترین مدل های صندلی ماساژور شناخته می شوند، برای آشنایی بیشتر با آن ها به ادامه مقاله توجه فرمائید.

 

معرفی بهترین مدل های صندلی ماساژ روتای

 اگر برای خرید صندلی ماساژ روتای سردرگم هستید و نمی دانید که کدام مدل آن را خریداری نمائید پیشنهاد می کنیم که در این بخش از مقاله با ما همراه باشید تا از بین انواعی از مدل های موجود بهترین و شاخص ترین آن ها را به شما معرفی کنیم.

 

صندلی ماساژ روتای مدل RT-۸۸۰۲

 در این مدل از صندلی های ماساژور (روتای مدل RT-۸۸۰۲) انواع مختلفی از برنامه های ماساژ تعبیه شده است که شما به عنوان یک کاربر می توانید از تنوع برنامه های ماساژی موجود در آن لذت ببرید. همچنین آن ها دارای امکانات بروز و پیشرفته ای نیز هستند که از جمله آن ها می توان به ماساژ دو هسته ای برای کمر و گردن، تکنولوژی ماساژ مستقل در پاها و حالت بی وزنی (zero Gravity) اشاره کرد. تمامی امکانات موجود در این مدل از صندلی ماساژ با کمک فناوری پیشرفته ای ساخته شده است که به هنگام استفاده از آن ها حس آرامش و بدیعی را تجربه خواهید کرد.

 

صندلی ماساژ روتای مدل RT-۸۹۰۰

 یکی دیگر از بهترین مدل های صندلی ماساژ روتای مدل RT-۸۹۰۰ است، این مدل از صندلی های ماساژور که با نام صندلی های ماساژور دو هسته ای (dual core) نیز شناخته می شوند جزو مدرن ترین محصولات کمپانی روتای به حساب می آیند.

این محصول از برند روتای از دو مکانیسم ماساژ مجزا به صورت همزمان استفاده می کند تا یک حس بی نظیری را به کاربر ارائه دهد. تکنیک های ماساژ خلاقانه ای که در این صندلی تعبیه شده است باعث می شود که این مدل از بقیه مدل ها برجسته تر باشد. از طرفی برنامه های ماساژ و امکانات موجود در این مدل ها مثل پنل لمسی ۸ اینچی برای کاربری آسان مشتریان، آن ها را از سایرین متمایز کرده است.

 

صندلی ماساژ روتای مدل RT-S۸۰

 یکی دیگر از مدل های شاخص و برجسته برند روتای مدل RT-S۸۰ می باشد که از ۱۶ برنامه ماساژ اتوماتیک برخوردار است و همچنین امکاناتی مانند حالت بی وزنیzero) Gravity)، آروما تراپی و ماساژ سه بعدی را دارا می باشد. فناوری بروز و پیشرفته ای که برای ساخت آن ها به کار گرفته شده است به همراه امکانات و تنوع برنامه های ماساژ توانسته یک ماساژ لذت بخش و فوق العاده ای را برای کاربران فراهم کند.

 

بهترین صندلی ماساژور

صندلی ماساژ روتای مدل RT-۵۸۶۲

 با توجه به اینکه تکنولوژی ماساژ به کار رفته در این مدل از صندلی های ماساژ طبق آخرین متد های روز دنیا می باشد و از لحاظ کیفیت نیز در سطح بالایی قرار دارند، می توان این مدل را برای سخت پسندان توصیه کرد. پس اگر در زمینه ماساژ به دنبال یک محصول منحصر به فرد هستید، این مدل از صندلی ماساژ روتای مناسب سلیقه شما خواهد بود. لازم به ذکر است که در این صندلی ماساژ امکاناتی مانند ماساژ 3D، برنامه های اتومات و ماساژ متفاوت دست به شکل سوزنی تعبیه شده است که باعث می شود ماساژی حرفه ای و خاص را تجربه نمائید.

 

صندلی ماساژ روتای مدل Rotai ۵۸۲۰

 این مدل از صندلی های ماساژ را می توان نسل جدید محصولات برند روتای دانست، از چهار گوی ماساژی که کف پا را ماساژ می دهند تا مکانیزم L شکل ماساژ کمر همگی در زمره فناوری و تکنولوژی بروز دنیا هستند که در ساخت و تنظیم این صندلی ها به کار گرفته شده اند. مکانیزم ماساژ در این صندلی به گونه ای تعبیه شده است که از گردن تا ران پا بالا و پایین رفته و باعث می شوند که نقاط طب سوزنی بیشتر تحریک شوند. این صندلی با دارا بودن ویژگی های ذکر شده و سایر ویژگی ها توانسته در گروه بهترین مدل های صندلی ماساژ روتای جای بگیرد.

 

برای خرید صندلی های ماساژ روتای به کجا مراجعه کنیم؟

 در بخش فوق سعی بر آن بود که در خصوص صندلی های ماساژ روتای بهترین مدل ها را به شما معرفی کنیم، حال پس از آشنایی با بهترین مدل های صندلی ماساژ روتای اگر درصدد خرید آن ها برآمده اید‌ اما برای این امر فروشگاه معتبری را نمی شناسید، ما شما را در این باره نیز راهنمایی خواهیم کرد. اگر کیفیت، قیمتی منصفانه و خدمات پس از فروش صندلی های ماساژ برای شما حائز اهمیت است، بهترین فروشگاه برای خرید محصولی با چنین ویژگی هاییفروشگاه صندلی ماساژ ایرست‌ می باشد.

این فروشگاه در یک دهه گذشته مفتخر بوده که میزبان مشتریانی باشد که به سلامت جسم و روح خود اهمیت می دهند و با خرید صندلی ماساژ این امر را محقق می سازند. شما نیز اگر جزو افرادی هستید که به سلامت خود اهمیت می دهید خرید یک صندلی ماساژ از یک فروشگاه معتبر برای شما ضروری است.

 

فروشگاه صندلی ماساژ ایرست‌ و ورتای

 صندلی های ماساژ جزو آن دسته از محصولاتی هستند که قیمت پایینی ندارند و عموما از کشور های دیگر نظیر چین وارد کشور می شوند، به همین دلیل بهتر است از فروشگاهی معتبر آن ها را تهیه فرمائید تا هم از اصل بودن محصول اطمینان داشته باشید و هم هزینه ای که برای آن پرداخت می کنید را هم هدر ندهید. به همین دلیل برای خرید بهترین مدل های صندلی ماساژ روتای تنها کافی است که در همان ابتدای کار به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید تا از پروسه خرید محصول و سپس بهره‌مندی از آن آسوده خاطر باشید.

 

کلام آخر

 کمپانی روتای سال های زیادی است که در زمینه واردات انواع صندلی های ماساژ فعالیت می کند و برای تکمیل روند واردات خود نمایندگی هاییرا در داخل کشور دایر کرده است که فروشگاه صندلی ماساژ ایرست‌ نیز به عنوان یکی از نمایندگی های این برند فعالیت می کند. برای خرید صندلی های ماساژ روتای از این فروشگاه با قیمت های اقتصادی تر و کیفیت بالا تری روبرو خواهید شد، پس فرصت را از دست ندهید و برای تجربه یک حس ناب اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *