قیمت صندلی ماساژ روتای

قیمت صندلی ماساژ روتای

به هنگام خرید هر محصولی قیمت آن نیز برای خریدار مهم تلقی می شود، در خصوص قیمت صندلی ماساژ روتای نیز این موضوع صدق می کند. اگر بخواهیم روراست باشیم قیمت صندلی های ماساژ پایین نیستند و ممکن است خریدار به هنگام خرید کمی دودل باشد اما هنگامی که از مزایا و فواید آن ها آگاه می شود به احتمال زیاد بیش از پیش برای خرید صندلی های ماساژ تمایل نشان خواهد داد. اما برای قیمت های نسبتا بالای آن ها نیز دلایل منطقی وجود دارد که با آگاهی از آن ها می توان قیمت این محصولات را کاملا منطقی دانست.

 

برآورد قیمت صندلی ماساژ روتای

طبیعتا قیمت صندلی های ماساژ براساس ویژگی ها و آیتم های موجود در آن تعیین می شوند، با همین توضیح مختصر نیز می توان به این موضوع پی برد که هر یک از مدل های آن قیمت متفاوتی دارند. به عبارت ساده تر، برند روتای که یکی از برند های تولید و فروش صندلی ماساژ می باشد، چند مدل از صندلی های ماساژ را تولید می کند و محصول این برند تنها به یک نمونه محدود نمی شود بلکه از این برند شاهد چندین مدل هستیم که هر کدام از مدل ها ویژگی های منحصر به فردی دارند و به تبع آن قیمت های آن نیز با یکدیگر متفاوت می باشد.

به عنوان مثال در صندلی ماساژ RT-5862 برای ساعد و کف دست و همچنین برای ساق و کف پا نیز برنامه های ماساژ متمایزی تعبیه شده است. همچنین این مدل از صندلی های ماساژ روتای به تکنولوژی مگنو تراپی مجهز است، از طرفی می توانید از طریق سیستم عامل های اندروید و iOS این صندلی ها را به صورت بی سیم کنترل کنید.

حال با مدل دیگری از صندلی ماساژ روتای روبرو هستیم که دو هسته ای می باشند. صندلی ماساژ RT-8900 از دو مکانیزم ماساژ مجزا استفاده می کند و به صورت همزمان ماساژ دلپذیری را برای مصرف کننده ارائه می دهد،  از طرفی پنل ۸ اینچی این صندلی ماساژ باعث می شود که کاربر بتواند به آسانی آن را کنترل نماید یا امکانات دیگری مثل قرار گیری در حالت بی وزنی یا همان حالت جاذبه صفر را تجربه کند.

هدف از این توصیفات این بود که قیمت صندلی ماساژ روتای می تواند با توجه به انواع مدل های آن و ویژگی های تعبیه شده در آن متغیر باشد و این شما هستید که تصمیم می گیرید کدام مدل از آن ها را با کدام ویژگی های شاخص خریداری نمائید و در آخر قیمت نهایی برای شما مشخص می گردد.

استعلام قیمت صندلی ماساژ روتای

در فروشگاه ما نیز می توانید انواعی از مدل های صندلی ماساژ روتای را پیدا کنید. از مدل های موجود در فروشگاه ما برای صندلی ماساژ روتای می توان به صندلی ماساژ RT-5862، صندلی ماساژ Rotai 5820، صندلی ماساژ RT-8900 و صندلی ماساژ RT2188 اشاره کرد. هر یک از موارد ذکر شده طبق آنچه که در بخش قبلی گفتیم ویژگی ها و امکانات متفاوتی دارند، از این رو قیمت تمامی آن ها یکسان نیست پس بهتر است قبل از خرید آن ها از قیمت های موجود اطلاع یابید.

جهت استعلام قیمت صندلی ماساژ روتای نیز می توانید با شماره های موجود در این صفحه تماس حاصل نموده و از پشتیبانی ما قیمت دقیق و بروز شده آن ها را بپرسید. به علت محدودیت ها و مشکلاتی در این زمینه نمی توان در این صفحه به قیمت واحدی از آن ها اشاره کرد، چرا که به احتمال زیاد قیمت محصولات در آینده دچار نوساناتی خواهد شد و مشتری ممکن است در خصوص قیمت ها کمی سردرگم شود، بنابراین بهترین راه این است که با پشتیبانی ما تماس گرفته و درباره قیمت ها پرس و جو نمائید.

عوامل مؤثر در قیمت صندلی ماساژ روتای

اگر بخواهید به صورت تقریبی قیمت صندلی های ماساژ روتای را محاسبه کنید بایستی به عواملی توجه نمائید که در تعیین قیمت آن ها تأثیر دارند. در واقع قیمت نهایی یک محصول با داشتن برخی از ویژگی ها مشخص می شود که درباره صندلی ماساژ روتای نیز عواملی وجود دارند که در ادامه به شرح آن ها می پردازیم.

 

برند

در وهله اول برند یک محصول قیمت آن را مشخص می کند. شاید برخی از افراد فکر کنند که بعضی از برند های مشهور قیمت گزافی را برای محصولات خود در نظر می گیرند و این یک عامل کاذبی است که باید از قیمت نهایی محصول حذف شود اما غافل از این که برند ها هزینه اعتبار خود را بر روی قیمت نهایی لحاظ می کنند.

پس طبیعتا برند های معروف تر هزینه بیشتری را نیز می طلبند. برند روتای نیز یکی از برند های محبوب و معروف صندلی های ماساژ می باشد که با سال ها فعالیت در این زمینه توانسته اعتبار لازم را برای خود کسب کند و به همین ترتیب قیمت آن ها نیز متأثر از اعتبار آن ها می باشد.

 

امکانات

به هنگام ساخت صندلی های ماساژ امکاناتی در راستای همین بحث برای آن ها تعبیه می شود که این امکانات ممکن است برای برخی از آن ها بیشتر و برای برخی دیگر کمتر باشد. از طرفی نوع امکانات نیز ممکن است متفاوت باشد. بدیهی است که هر چقدر امکانات صندلی ماساژ بیشتر و بروز تر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود و برعکس این موضوع باعث می شود که قیمت محصول کمتر از نمونه های دیگر باشد. در صندلی های ماساژ روتای نیز همین بحث وجود دارد، در بین انواعی از مدل های صندلی ماساژ روتای نیز آن هایی‌ که امکانات بیشتری را دارند قیمت بالایی را نیز نسبت به نمونه های دیگر خواهند داشت.

 

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش برای هر محصولی همان ضمانت نامه خرید می باشد. ضمانت نامه دستگاه باعث می شود که خریدار به هنگام خرید محصول مطمئن تر عمل کند و در واقع این ضمانت نامه کیفیت محصول خود را به نوعی تضمین می کند. از طرفی اگر مشکلی به صورت سهوی برای دستگاه به وجود آید، خریدار با در دست داشتن ضمانت نامه می تواند در خصوص تعمیر یا تعویض آن برآید. صندلی های ماساژ روتای همگی دارای خدمات پس از فروش هستند که همین امر نیز در قیمت صندلی ماساژ روتای تأثیر خواهد گذاشت.

سخن پایانی

مدل های پر طرفدار و کاربردی صندلی ماساژ روتای را می توانید از فروشگاه صندلی ماساژ ایرست تهیه نمائید. محصولات روتای موجود در فروشگاه ما همگی باکیفیت بوده و شما با یک محصول اورجینال روبرو خواهید بود، جهت خرید و اطلاع دقیق از قیمت صندلی های ماساژ با شماره تماس های موجود در این صفحه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *