صندلی ماساژور حرفه ای

صندلی ماساژور حرفه ای

اغلب افراد به منظور کاهش استرس و فشار های کاری و برای مراقبت از سلامت جسم و روان خود برای خرید صندلی ماساژور حرفه ای اقدام می کنند. شاید در نگاه اول کارایی صندلی ماساژور چندان به چشم نیاید و فکر کنید که یک وسیله نمی تواند تا این حد کارساز باشد اما کافی است فقط یکبار از این صندلی ها استفاده کنید تا تأثیر شگرف آن را احساس کنید.

پس به جهت خرید یک صندلی ماساژور حرفه ای باید از قبل نیز درباره آن اطلاعاتی داشته باشید تا به هنگام خرید آن ها بهترین برند و مدل را انتخاب نمائید. اگر در این زمینه تخصص زیادی ندارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا در خصوص خرید آن ها موارد لازم را برای شما شرح دهیم.

از کجا صندلی ماساژور حرفه ای بخریم؟

 در ابتدا بهتر است فروشگاهی را به شما معرفی کنیم که در آن می توانید انواعی از صندلی های ماساژور باکیفیت را پیدا کنید و با اطمینان خاطر برای خرید آن ها اقدام نمائید. پس اگر به دنبال فروشگاه معتبری هستید که بتوانید با خیالی آسوده از کیفیت و کارایی محصولات، صندلی ماساژور مورد نظر خود را بخرید ما به شما فروشگاه صندلی ماساژ ایرست را پیشنهاد می کنیم. این فروشگاه را می توان یکی از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی دانست که توانسته یک دهه درخشان از فعالیت خود را پشت سر بگذارد.

در واقع در داخل کشور ما کمتر فروشگاهی وجود دارد که بتواند انواعی از صندلی های ماساژور را ارائه دهد که همگی آن ها از برند های معتبر باشند. به عبارتی در داخل کشور خرید صندلی ماساژور حرفه ای کمی دشوار است چرا که محصولات تقلبی در بازار اشباع شده اند و تشخیص آن ها هم کار هر شخصی نیست. پس تا قبل از آن که هزینه خود را هدر دهید و محصولی تقلبی را خریداری نمائید بهتر است در همین ابتدا فروشگاه معتبری را انتخاب کنید و محصول مورد نظر خود را از همان فروشگاه تهیه نمائید. با این توصیفات فروشگاه صندلی ماساژ ایرست دقیقا همان فروشگاهی است که به دنبال آن هستید.

 

کدام برند های صندلی ماساژور را بخریم؟

 هنگامی که عموم مردم از کارایی و فواید صندلی ماساژور آگاه شدند، تولید این محصول افزایش یافت، به همین دلیل در حال حاضر شاهد برند های مختلفی در این زمینه هستیم که هر کدام از آن ها مدل های گوناگونی را روانه بازار می کنند اما مسئله ای که در اینجا حائز اهمیت می باشد این است که کدام یک از برند های موجود برای خرید صندلی ماساژور حرفه ای پیشنهاد می شود؟

طبق نظر سنجی های انجام شده و رضایت مشتریان دو برند از بین تمامی برند های موجود جزو شاخص ترین آن ها محسوب می شوند که عبارتند از: برند ایرست (IRest) و برند روتای (ROTAI) که در ادامه هر کدام از آن ها را برای شما معرفی خواهیم کرد.

 صندلی ماساژور آیرست مدل SL-A801

برند آیرست (IRest)

 شرکت آیرست که یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید و فروش صندلی ماساژور است در کشور چین قرار دارد. در حال حاضر نیز نزدیک به دو دهه است که این برند فعالیت رسمی خود را در ایران شروع کرده است، از طرفی ۳۷ دفتر نمایندگی رسمی آن در داخل کشور موجود می باشد

، پس از این جهت می توان مطمئن بود که خرید صندلی ماساژور حرفه ای اصل از برند آیرست در داخل کشور راحت تر شده است. پیشتر اگر نمایندگی های رسمی یک برندی در ایران وجود نداشت تهیه اصل محصولات آن برند بسیار دشوار می شد اما ما این نوید را به شما می دهیم که هماکنون برند آیرست در داخل کشور ما به صورت رسمی نمایندگی دارد و به صورت قانونی فعالیت می کند، پس تهیه محصولات اصل و باکیفیت آن چندان دور از دسترس نیست.

 

برند روتای (ROTAI)

 برند روتای نیز مانند برند آیرست یک برند چینی است که به منظور تولید انواع محصولات ماساژ از جمله صندلی ماساژور تأسیس شده است. این برند نیز همانند نمونه قبلی دفاتر رسمی خود را در ایران بنا نموده که در حال حاضر ۲۴ دفتر نمایندگی رسمی آن در داخل کشور وجود دارد. از آغاز فعالیت برند روتای در داخل کشور نیز نزدیک به یک دهه است که می گذرد، همین مورد کافی است که بدانید خرید صندلی ماساژور از برند روتای نیز برای هموطنان عزیزمان امکان پذیر است.

 

کدام مدل ها برای خرید صندلی ماساژور حرفه ای توصیه می شود؟

 پیشتر دانستیم که از بین برند های موجود کدام برند ها برای خرید صندلی ماساژور حرفه ای مناسب تر هستند، حال بحث اینجاست که کدام مدل های این برند ها برای یک ماساژ حرفه ای مناسب می باشند. به عبارت دقیقتر، هر برندی که در زمینه تولید صندلی ماساژور فعالیت می کند چندین نمونه از این صندلی ها را تولید و به بازار عرضه می کند یعنی یک برند ممکن است چندین مدل از صندلی های ماساژور را بسازد که هر کدام از آن ها ویژگی های منحصر به فردی دارند.

 از صندلی های ماساژور حرفه ای برند آیرست می توان به مدل های SL-A389 , SL-A100 , SL-A801 اشاره کرد. تمامی این مدل ها به صورت حرفه ای عمل می کنند، به عبارتی متد های ماساژی که در آن ها برنامه ریزی شده است همگی به صورت حرفه ای و در سطح بالایی قرار دارند. از برند روتای نیز شاهد مدل های حرفه ای هستیم که عبارتند از: RT-8802 , RT-S80 , RT-5862 , RT2188. نوع ماساژ و تجهیزات این دسته از صندلی های ماساژ نیز در سطح حرفه ای بوده و کاملا مناسب افرادی می باشند که در این زمینه به دنبال ماساژی متفاوت و بدیع هستند.

 

سخن پایانی

 همانطور که دریافتید صندلی های ماساژور زیادی تولید شده اند که شما می توانید انواعی از آن ها را در بازار پیدا کنید اما اینکه کدام یک از آن ها اورجینال و باکیفیت است کمی جای تفکر دارد. در این مقاله سعی کردیم به بهترین برند های صندلی ماساژور اشاره ای داشته باشیم تا شما بتوانید با اطلاعات قبلی و آگاهانه برای خرید آن ها اقدام کنید. از طرفی تلاش بر آن داشتیم که خرید صندلی ماساژور را برای شما آسان تر کنیم بدین صورت که می توانید نمونه های اصل و اوریجینال آن ها را از فروشگاه صندلی ماساژ ایرست خریداری نمائید.

1 دیدگاه برای “صندلی ماساژور حرفه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *